Societatea de transport public Diana Pa şi-a construit o autogară pe strada Sălaj, la numai câteva sute de metri de autogara care deserveşte la ora actuală Câmpina. Chiar dacă imobilul a fost construit de o firmă apropiată consilierului Gheorghe Iatan, totuşi, potrivit legii, Consiliul Local este singurul îndreptăţit să aprobe înfiinţarea unei autogări. Patronul respectivei societăţi, Iulian Papuc (foto) a venit la şedinţa Consiliului Local destul de pesimist. Această stare i-a fost amplificată în momentul în care a constat că lipsesc de la şedinţă consilierii Gheorghe Iatan şi Horaţiu Zăgan. Ce i-ar fi putut provoca aceste temeri lui Iulian Papuc? Poate faptul că cealaltă autogară este administrată de firma Cord, ai cărei patroni sunt membri de vază ai PSD (Viorica Cord), dar şi ai PD-L (Ovidiu Cord). Poate că apropierea termenului de desfăşurare a unei noi licitaţii privind traseele interurbane, noile trasee având obligaţia trecerii printr-o autogară. Sau poate amândouă. Cine ştie?! Cert este că timp de aproximativ trei ore – până s-a ajuns la discutarea acestui proiect – Iulian Papuc a stat ca pe ghimpi. Şi până la urmă a stat degeaba pentru că fără prea multe discuţii, dar prin vot nominal, toţi cei 16 consilieri prezenţi au votat în favoarea proiectului iniţiat de Costel Ştefanovici şi Marian Constandache. Construcţia noii autogări a fost estimată conform autorizaţiei de construire nr. 7/17 ianuarie 2008 (!) la 4,85 miliarde lei vechi şi cuprinde o clădire parter şi etaj, dotări şi spaţii complementare, amenajări aferente pentru microbuze maxi-taxi, autobuze, spaţii verzi şi împrejmuire teren.