Știri

Locuinţe de serviciu pentru specialişti cu studii medii şi superioare

Consiliul Local Câmpina a aprobat, la ultima sa şedinţă ordinară de la finele lunii trecute, criteriile de acces şi criteriile de ierarhizare prin punctaj pentru câteva locuinţe necontractate, transmise în administrarea municipiului Campina, construite de A.N.L. prin credit ipotecar. Este vorba despre şapte locuinţe de serviciu (şase apartamente şi o garsonieră) ce vor fi repartizate cu chirie unor specialisti din domeniile: învăţământ, sănătate, apărare naţională, ordine publică, siguranţa natională, autorităţi judecătoreşti. Locuinţele sunt situate în Câmpina, pe str.Eruptiei, nr.lD, în blocul E6. Solicitantul trebuie să nu deţină în proprietate o locuinţă şi să îşi desfăşoare activitatea într-o instituţie dintre cele enumerate mai sus, pe raza municipiului Câmpina. 
În cadrul criteriilor de ierarhizare stabilite prin punctaj, se acordă punctaj maxim (10 puncte), celor care au studii superioare, celor care locuiesc la mai mult de 300 de kilometri de municipiul Câmpina, celor care sunt căsătoriţi şi celor care lucrează în domeniul sănătăţii ca medici specialişti sau farmacişti specialişti. Un lucru destul de curios este faptul că medicul primar sau farmacistul primar primeşte doar 9 puncte, chiar la un grad professional superior celui pentru care se acordă 10 puncte. De asemenea, se acordă câte două puncte pentru fiecare persoană aflată în întreţinere. Criteriile de ierarhizare prin punctaj se aplică numai solicitanţilor care au îndeplinit în totalitate criteriile de acces. Dosarele solicitanţilor se vor depune în perioada 1 martie-15 aprilie 2016, la Registratura Primăriei Campina, şi vor cuprinde următoarele: solicitare scrisă; copie legalizată a actului de identitate al titularului cererii; declaratii autentificate ale titularului cererii si, dupa caz, ale sotiei/sotului si ale celorlalti membri majori din familia acestuia că nu deţin o locuinţă în proprietate în municipiul Câmpina; adeverinta eliberata de angajator, care sa ateste calitatea de angajat; domeniul profesional, specializarea si data angajarii in institutia respectiva; acte care atesta, conform legii, nivelul de studii si specializarea; certificate de casatorie, dacă este cazul; certificatele de naştere ale copiilor, dacă este cazul. Contractele de închiriere se vor încheia pe o durată de un an de la data repartizării, dosarele urmând a fi reanalizate, în vederea prelungirii contractelor. 

Un comentariu

  1. de ce nu le da primaria in chirie tinerilor care au nevoie de case. vai de capul nostru in ce tara si ce oras am ajuns sa traim. administratia locala = ZERO

Redacția Oglinda încurajează un schimb de idei liber și deschis. Cu toate acestea, vă rugăm să evitați limbajul vulgar, atacurile la persoană, amenințările sau incitările la violență. Orice mesaj care conține injurii, amenințări sau discurs de ură bazat pe rasă, etnie, religie, orientare sexuală sau alte caracteristici personale va fi șters. Mulțumim pentru înțelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare