La începutul săptămânii trecute s-a deschis în Câmpina un punct de lucru, în cadrul Serviciului Public Comunitar de Eliberare a Paşapoartelor din judeţul Prahova. Acesta funcţionează în sediul clădirii Direcţiei Economice, la parter, pe Calea Doftanei nr. 18.
Programul de lucru al acestui birou se desfăşoară o zi pe săptămână, respectiv în ziua de marţi, între orele 10.00-14.00. De reţinut faptul că în cadrul acestui birou se primesc doar cereri pentru emiterea de paşapoarte simple electronice, termenul de eliberare fiind de 14 zile calendaristice. Solicitanţii trebuie să se prezinte şi să depună personal următoarele documente: cartea de identitate sau cartea de identitate provizorie însoţită de certificatul de naştere în original sau, după caz, buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate, în original, chitanţă taxă consulară achitată la Trezorerie în valoare de 32 lei, chitanţă taxă paşaport simplu electronic achitată la CEC Bank, în valoare de 244 lei şi paşaportul anterior, dacă acesta există. Termenul de valabilitate al paşaportului simplu electronic este de 5 ani.
Programul de lucru al acestui birou se desfăşoară o zi pe săptămână, respectiv în ziua de marţi, între orele 10.00-14.00. De reţinut faptul că în cadrul acestui birou se primesc doar cereri pentru emiterea de paşapoarte simple electronice, termenul de eliberare fiind de 14 zile calendaristice. Solicitanţii trebuie să se prezinte şi să depună personal următoarele documente: cartea de identitate sau cartea de identitate provizorie însoţită de certificatul de naştere în original sau, după caz, buletinul de identitate, aflate în termen de valabilitate, în original, chitanţă taxă consulară achitată la Trezorerie în valoare de 32 lei, chitanţă taxă paşaport simplu electronic achitată la CEC Bank, în valoare de 244 lei şi paşaportul anterior, dacă acesta există. Termenul de valabilitate al paşaportului simplu electronic este de 5 ani.
Dincolo de necesitatea înfiinţării unui astfel de birou în cadrul unui municipiu cum este Câmpina, unde pot veni persoane şi din localităţile limitrofe, cetăţenii fiind scutiţi de timpul pierdut şi cheltuielile făcute până la Ploieşti, se degrevează în acelaşi timp de o aglomerare şi funcţionarii din Serviciului Public Comunitar de Eliberare a Paşapoartelor din judeţul Prahova. Entuziasmul autorităţilor faţă de înfiinţarea acestui birou a făcut ca inaugurarea să depăşească nu doar valoarea importanţei sale pur administrative, ci şi… spaţiul în care acestea s-au adunat. Astfel, micul birou a avut onoarea de ai avea la deschidere pe prefectul judeţului Prahova, Marius Sersea, şefa Serviciului de Paşapoarte Prahova, Larisa Zaharia, primarul Horia Tiseanu, viceprimarul Ion Dragomir, secretarul primăriei Paul Moldoveanu, directorul economic Gheorghe Ecaterinescu, şeful biroului juridic Iulian Anton, şeful Pieţei Centrale şi consilierul Marian Nistor, şefa Poliţiei Locale, Carmen Gheorghe, şeful Casei de Cultură „Geo Bogza”, Florin Dochia, consilieri locali, alţi funcţionari ai primăriei şi nu numai. Mai lipsea primul ministru Victor Ponta! (C. NEGREU)
Super,tare…Felicitari pentru initiativa.