Știri

BILANŢUL ACTIVITĂŢII POLIŢIEI LOCALE CÂMPINA ÎN ANUL 2019

În
anul 2019, Poliţia Locală a exercitat atribuţiile în conformitate cu
prevederile legislative naționale și locale care reglementează activitatea
instituției, în scopul prevenirii şi combaterii faptelor antisociale, a
sancționării abaterilor privind nerespectarea ordinii publice, a normelor
privind circulația pe drumurile publice, protecția mediului, aspectele
comerciale și urbanistice.

2.1.ACTIVITĂŢI DE COMBATERE
Activitatea desfășurată în anul 2019 a avut ca rezultat constatarea unui număr de 16 infracţiuni şi aplicarea unui număr
de 2991 sancțiuni contravenționale (1513 – Serviciul Ordine Publică; 1375 – Compartimentul Circulație pe
drumurile publice; 103
Compartimentul Control comercial, disciplina în construcții și afișaj stradal,
protecția mediului și evidența persoanei), în cuantum de 646.220 lei,
determinate de încălcarea prevederilor legale.

2.1.1. INFRACŢIUNI CONSTATATE:
s 8 infracţiuni privind distrugerea mobilierului urban (bănci, coşuri
de gunoi, containere deşeuri);
s 3 infracţiuni privind furtul materialelor colectate selectiv din
containerele amplasate pe raza municipiului;
s 1 infracţiune privind furtul bunurilor aparţinând domeniului
public;
s 1 infracţiune privind furtul bunurilor din locuinţă;
s 1 infracţiune privindconducerea unui vehiculfără autorizaţie de
circulaţie în termen de valabilitate;
s 2 infracţiuni privind încălcarea interdicţiei de continuare a
executării lucărilor realizate fără autorizaţie de construire.
În toate situaţiile sus-menţionate, făptuitorii au fost
depistaţi de Poliţia Locală şi predaţi organelor de cercetare penală.

2.1.2. SANCŢIUNI CONTRAVENŢIONALE, ACŢIUNI PREMERGĂTOARE,
ALTE MĂSURI:
A. ORDINEA ȘI LINIȘTEA PUBLICĂ:
v 663 sancțiuni contravenționale, din care exemplificăm:
s 155: consum de alcool pe domeniul public;
s 122: apelarea, în mod repetat, la mila publicului;
s 118: nerespectarea regimului de creştere şi deţinere a câinilor, a
legii privind protecţia animalelor/ abandonarea, lăsarea în libertate ori fără
supraveghere a animalelor care pot prezenta pericol pentru persoane sau bunuri;
s 88: neprezentare la sediul Poliției Locale / refuz de legitimare;
s 52: tulburarea fără drept a liniștii locuitorilor;
s 50: deteriorarea mobilierului urban;
s 44: proferare de injurii/ acte de violență/ gesturi obscene/
provocare/ participare la scandal
/
atragerea de persoane în vederea practicării de raporturi sexuale cu acestea
spre a obţine foloase materiale
;
s 23: nesupraveghere minori – ducând la acte de vagabondaj,
cerşetorie.
Aplanarea stării conflictuale – gestionarea situaţiilor
de tulburare a ordinii şi liniştii publice s-a finalizat cu încheierea unui
număr de 108 procese verbale de
consiliere şi aplanare a stării conflictuale.
B. CIRCULAȚIA PE DRUMURILE PUBLICE:
v 1750 sancțiuni contravenționale, din care exemplificăm:
s 987: oprire neregulamentară;
s 226: acces interzis;
s 120: parcare fără drept pe locurile de parcare destinate
persoanelor cu handicap;
s 100: traversare neregulamentară pietoni;
s 86: acces interzis vehicule cu tracțiune animală;
s 79: pătrundere cu vehicul pe spaţiile verzi;
s 54: staționare neregulamentară;
s 31: autovehicule expuse spre comercializare;
s 19: nerespectarea regulilor cu privire la circulația bicicletelor;
s 20: lipsă autorizaţie de liberă trecere, impulsionând solicitarea
de autorizaţii de acces, generând, astfel, venituri la bugetul local;
s 12: murdărire carosabil/ deteriorare indicatoare rutiere.
C. PROTECȚIA MEDIULUI, SALUBRITATE,
GESTIONAREA DEȘEURILOR:
v 416 sancțiuni contravenționale, din care exemplificăm:
s 248: abandonare deșeuri –activitate care a constituit o prioritate
a instituţiei pentru anul 2019;
s 71: prevenirea şi combaterea consumului produselor din tutun –
sancţiuni aplicate în unităţi de învăţământ, locuri de joacă, locaţii transport
în comun;
s 16: deversare reziduuri lichide pe domeniul public;
s 15: taieri neautorizate de material lemnos;
s 13: lipire afișe în locuri neautorizate;
s 3: distrugere spaţii verzi;
s 2: desfăşurarea necorespunzătoare a activităţii de picnic.
s 9 acţiuni de control desfăşurate în colaborare cu Garda de Mediu Prahova, Direcţia Sanitară Veterinară şi Pentru
Siguranţa Alimentelor Prahova, Direcţia de Sănătate Publică Prahova.
D. ACTIVITATE COMERCIALĂ:
v 108 sancțiuni contravenționale, din care exemplificăm: 
s 73: comerț neautorizat (cu aplicare măsuri complementare de
confiscare a bunurilor care au făcut obiectul contravenţiei, din a căror
valorificare au rezultat venituri la buget);
s 9: expunere produse în scopul comercializării pe terenuri
aparținând domeniului public sau privat.
s 109 note de control activitate agenţi economici;
s 37 măsuri de remediere a deficienţelor constatate.
E. DISCIPLINA ÎN CONSTRUCŢII:
s 54 sancțiuni contravenționale;
s 96 note de constatare încheiate în urma controalelor efectuate;
s 34 note interne înaintate Direcţiei Juridice/ Serviciului A.D.P.P.
în vederea acţionării în instanţă privind executarea obligaţiei de a face
(intrare în legalitate prin obţinerea autorizaţiei de construire sau
desfiinţarea construcţiei realizate nelegal);
s 32 clădiri realizate fără autorizaţie de construire, situaţie
transmisă Direcţiei Economice, în vederea impozitării acestora.
F. VEHICULE FĂRĂ STĂPÂN SAU ABANDONATE PE
TERENURI APARŢINÂND DOMENIULUI PUBLIC SAU PRIVAT AL MUNICIPIULUI CÂMPINA:
s 52 vehicule ridicate de pe domeniul public sau privat al
municipiului Câmpina, în urma procedurilor derulate de Poliţia Locală;
s 43 dosare în curs de soluţionare (pentru a putea fi considerat
autovehicul abandonat, trebuie făcută dovada că acesta staţionează pe domeniul
public, fără întrerupere, timp de un an).
2.1.3. MĂSURI COMPLEMENTARE APLICATE:
A. CONFISCARE / PRELUARE ÎN CUSTODIE:
9 cai depistaţi pe domeniul public,
fără supraveghere;

ştergătoare parbriz, tigăi, aparatură gimnastică, cireşe,ciuperci, coşuri
nuiele, fructe de pădure, sunătoare, flori de tei, pelin, flori ornamentale,
nuci, urzici, leurdă.
B. INTRAREA ÎN LEGALITATE: 54 notificări transmise în vederea conformării dispoziţiilor Legii
50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii;
C. CURĂŢAREA SPAŢIILOR, în urma încălcării prevederilor Regulamentului de salubrizare al
municipiului Câmpina: consum seminţe, abandonare deşeuri provenite din
construcţii / vegetale, inscipţionare graffiti.
La o evaluare comparativă a activității Direcției Poliția
Locală, în anul 2019 se constatată un randamentul crescut în constatarea şi
sancţionarea contravenţiilor pe diferite domenii, datorat, în principal:
– instruirii continue a personalului, pe linie de
pregătire şi perfecţionare profesională;
– evaluării periodice a activităţii, cunoştinţelor şi
performanţelor profesionale individuale ale angajaţilor;
– aplicării tuturor actelor normative care intră în sfera
de competenţă a Poliţiei Locale.
 
– verificării permanente a activităţii desfăşurate de
către poliţiştii locali (ex.: controale tematice şi inopinate asupra modului în
care au fost îndeplinite atribuţiile de serviciu) şi sesizării Comisiei de
disciplină atunci când situaţia a impus acest lucru;
– monitorizării autospecialelor, în efectuarea
serviciului de patrulare;
– audienţelor cu cetăţenii;
reorganizării
serviciului de patrulare, raportat la situaţia din operativ şi în urma
analizelor activităţii anterioare;
– reducerii timpului de intervenţie la sesizări.
2.1.4.
COMPARTIMENTUL RELAŢII CU PUBLICUL, COMUNICARE, DISPECERAT, REGISTRATURĂ,
COMUNICAŢII – INFORMATIZARE
A. RELAŢIA CU CETĂŢEANUL. Funcţionarii din cadrul Compartimentului Dispecerat au asigurat
permanent legătura cu cetăţenii, atât telefonic, cât şi în urma prezentării
acestora la sediul instituţiei. Sesizările au fost direcţionate spre serviciile
competente, urmărindu-se soluţionarea lor şi comunicarea răspunsului către
cetăţean în termenele legale. În acest sens, s-a înregistrat un număr de 202 sesizări scrise, 1487 sesizări telefonice şi 248 sesizări verbale, care au fost
înregistrate, repartizate şi soluţionate. S-a asigurat legătura permanentă
între cetăţenii veniţi cu diferite sesizări şi celelalte servicii din cadrul
Primăriei.
B. SISTEMUL DE MONITORIZARE VIDEO. Compartimentul Dispecerat a asigurat monitorizarea, prin intermediul
camerelor de luat vederi, a principalelor puncte vulnerabile din municipiul
Câmpina, astfel:

parcurile de agrement Lacul Bisericii şi Curiacul, skatepark-ul de pe str.
Podului, în scopul prevenirii şi combaterii faptelor antisociale (utilizarea
necorespunzătoare / deteriorarea mobilierului urban şi a echipamentelor,
încălcarea regulilor de salubritate, deteriorarea spaţiului verde,
îndepărtarea, în 10 cazuri, a unor
persoane de pe suprafaţa îngheţată a lacului, atrăgând atenţia acestora asupra
pericolului la care se expun, etc.);

zonei Pieţei Centrale, în scopul identificării persoanelor care apelează la
mila publicului, a comercianţilor neautorizaţi, a autovehiculelor parcate
neregulamentar, precum şi identificarea unor furturi de bunuri;

principalele intersecţii ale municipiului, acest lucru facilitând identificarea
unor contravenţii şi infracţiuni (ex.: distrugeri, furturi, nerespectarea
regulilor de circulaţie, etc.); în acest sens, s-a asigurat şi soluţionarea
unui număr de 80 de solicitări din
partea Poliţiei Naţionale, privind înregistrările video;

muzeul schiţelor pictorului Nicolae Grigorescu, în scopul asigurării obiectelor
patrimoniului cultural.
C. EVIDENŢA PERSOANEI

În
anul 2019, dispecerii autorizaţi au efectuat 1810 accesări ale bazei de date (persoane şi autoturisme), necesare
poliţiştilor locali, în vederea soluţionării sesizărilor/ sanctionării
contravenienţilor, observându-se o creştere cu 22% faţă de anul 2018.

2.2.
ACTIVITĂŢI DE PREVENIRE
Din activităţile de prevenire a faptelor antisociale, desfăşurate de
Poliţia Locală în anul 2019, conform competenţelor stabilite prin Legea
155/2010, exemplificăm:
– aplicarea prevederilor Legii 270/2017 a prevenirii şi a Hotărârii
nr.33/2018 privind stabilirea contravenţiilor care intră sub incidenţa Legii
270/2017;
–  mediatizarea, pe categorii de
grupuri ţintă, a prevederilor:
– Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciului public de
salubrizare din municipiul Câmpina aprobat prin H.C.L. nr.11/2016, referitor la
înştiinţarea populaţiei cu privire la obligativitatea asigurării curăţeniei în
gospodării (gestionarea deşeurilor, toaletarea vegetaţiei, evacuarea apelor
uzate în canalizarea pluvială, etc), la programul şi procedura de ridicare a
deşeurilor vegetale şi menajere (campanii de informare în cartierele Muscel şi
Câmpiniţa), precum şi la interzicerea abandonării acestora pe domeniul public /
în afara platformelor autorizate;
Regulamentului
privind creşterea şi deţinerea câinilor în municipiul Câmpina, aprobat prin
Hotărârea Consiliului Local nr. 108/25 iulie 2013;
– Legii nr.349/2002R pentru prevenirea şi combaterea
efectelor consumului produselor din tutun;
– Legii nr.205/2004 privind protecţia animalelor.
– informarea cetăţenilor cu privire la obligativitatea utilizării, în
mod corespunzător, a dotărilor parcurilor;
– atenţionarea asociaţiilor de proprietari, a operatorilor economici,
precum şi a persoanelor fizice, cu privire la repectarea prevederilor
H.C.L.nr.11/2016 privind înlăturarea zăpezii în zona
locuinţelor/blocurilor/sediilor;
– limitarea fenomenului practicării cerşetoriei infantile, activităţi
desfăşurate în colaborare cu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi
Protecţia Copilului Prahova;
-monitorizarea zonelor cimitirelor şi a lăcaşurilor de cult, pentru
prevenirea faptelor antisociale şi îndepărtarea din zonă a persoanelor care
apelează la mila publicului;
– derularea de activităţi extracurriculare unităţilor de învăţământ
(prezentarea modului de organizare şi funcţionare a Poliţiei Locale, activităţi
interactive pe înţelesul copiilor, în scopul informării, prevenirii şi
responsabilizării acestora);
– monitorizarea zonelor adiacente unităţilor de învăţământ, în vederea
asigurării menţinerii unui climat de siguranţă şi combaterii absenteismului
şcolar;
– prevenirea situaţiilor de violenţă domestică: 8 cazuri;
– identificarea persoanelor fără adăpost şi conducerea acestora la
Centrul Rezidenţial de Asistenţă şi Reintegrare Socială a Persoanelor fără
Adăpost Câmpina: 14 cazuri;
– identificarea persoanelor care au necesitat transport la / de la
U.P.U.: 27 cazuri;
– atenţionarea persoanelor juridice privind parcarea autovehiculelor
pe domeniul public al municipiului Câmpina, curespectarea H.C.L.nr.72/2010;
– acţiuni, împreună cu Asociaţia Vânătorilor şi Pescarilor Sportivi
Câmpina, pentru îndepărtarea porcilor mistreţi, vulpilor, urşilor;
– acţiuni de prevenire a populaţiei privind riscul de apariţie a
pestei porcine africane, prin informarea cetăţenilor cu privire la măsurile
stabilite de către Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor
Prahova;
– sesizarea periodică a Serviciului public de gestionare a câinilor
fără stăpân privind prezenţa acestora pe raza municipiului;
– permanentă legătură cu responsabilii de cluburi, baruri, discoteci,
în vederea prevenirii comercializării de alcool către minori;
– responsabilizarea reprezentanţilor proprietarilor de atelaje atât
din municipiul Câmpina, cât şi din localităţile limitrofe, în vederea
respectării prevederilor legale;
– colaborarea cu Centrul Regional de Prevenire, Evaluare şi Consiliere
Antidrog Ploieşti prin desfăşurarea unor întruniri în cadrul Primăriei
municipiului Câmpina cu reprezentanţii acestor instituţii şi directori ai
unităţilor de învăţământ şi prin organizarea de campanii de prevenire în cadrul
adunărilor publice (ex.: Serbările Toamnei);
– atenţionarea operatorilor economici cu privire la respectarea
H.C.L.nr.90/2011 privind expunerea mărfurilor în afara spaţiilor de vânzare.
Pe lângă activităţile de combatere şi prevenire, Poliţia Locală a
realizat activităţi-suport privind:
n Realizarea,
împreună cu Serviciul Infrastructură Urbană, a acţiunilor rapide de degrevare a
drumurilor, în urma fenomenelor meteorologice de intensitate mare (arbori
doborâţi, elemente de construcţie desprinse, mobilier urban căzut, cabluri
electrice desprinse, capace ale gurilor de vizitare canalizare smulse – sau
semnalizarea acestora atunci când nu s-a reuşit repoziţionarea din cauza
cantităţii mari de apă, etc.);
n Asistenţa
în derularea serviciilor/lucrărilor de utilitate publică: deszăpezire, marcaje
rutiere, lucrări edilitare, toaletarea vegetaţiei, campanii eradicare ambrozie;
n Sprijinul
privind distribuirea materialelor informative privind derularea programului de
cadastru, colectarea selectivă a deşeurilor municipale;
n Asigurarea
dispozitivului la toate evenimentele desfăşurate pe  raza municipiului Câmpina, prevenind apariţia
factorilor de tulburare a ordinii şi liniştii publice:

evenimente locale
: Târgul Mierii,Ora
Pământului,Ziua Drapelului,Ziua Eroilor,Festivalul CineLatino,Festivalul
jazz-rock, Serbările Toamnei, Centenarul Colegiului Naţional Nicolae
Grigorescu,aprinderea iluminatului ornamental, Ziua României, Ziua Armatei,
spectacol Revelion, sesiuni concursuri de admitere, de încadrare personal,
depunere jurământ organizate de Şcoala de Poliţie Vasile Lascăr, Pelerinaj
Florii, zona lăcaşurilor de cult şi a cimitirelor în perioada sărbătorilor;
– acţiuni
extraşcolare
: Umbrela Verde, “Să fim noi păstrătorii
tradiţiilor”,Ziua Pământului, Balul bobocilor, “Paza bună trece primejdia rea”,
“Câmpina Express – ACity Hunt for European Democracy”;

evenimente sportive
: meciuri
de fotbal, competiţii sportive şcolare, concursuri navomodelism,“Câmpina FUGE”,
Cupa Melcului junior,Marşul pe două roţi, Marşul pentru viaţă, Câmpina Open
MTB, Orientare sportivă OK Silva, Săptămâna Europeană a Mobilităţii.
III.
COOPERAREA INTER ŞI INTRAINSTITUŢIONALĂ
3.1.
COOPERAREA INTERINSTITUŢIONALĂ
3.1.1.
Reprezentarea instituţiei
în cadrul Corpului
profesional al directorilor de Poliţie Locală din Asociaţia Municipiilor din
România
În anul 2019, Direcţia
Poliţia Locală a devenit membru al Corpului profesional al directorilor de
Poliţie Locală din Asociaţia Municipiilor din România, în scopul realizării
politicilor comune şi formulării
propunerilor
privind reglementarea cadrului legislativ pe linia de competenţă a Poliţiei
Locale.
3.1.2.
Activitatea desf
ăşurată de Poliţia Locală
şi Poliţia Naţională în baza Protocolului de cooperare
În vederea îndeplinirii obiectivelor Protocolului de cooperare
nr.72167/01.09.2017, Poliţia Locală şi Poliţia Municipală au stabilit
dispozitive de lucru formate atât din patrule independente, astfel încât să se
evite suprapunerea de forţe în zonele de intervenţie, cât şi din patrule mixte
(poliţist local/poliţist naţional).
Dispozitivele de lucru au acţionat în conformitate cu scopul
protocolului, aplicând 1892 sancţiuni,
cu preponderenţă pentru încălcarea prevederilor O.U.G. nr.195/2002 privind
circulaţia pe drumurile publice (1503
sancţiuni) şi Legii nr.61/1991 privind sancţionarea faptelor de încălcare a
unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice (286 sancţiuni).
3.1.3.
Participarea P
oliţiei Locale la Planul de activităţi derulat în
colaborare cu Inspectoratul Judeţean de Poliţie Prahova – Poliţia municipiului
Câmpina şi Inspectoratul Judeţean de Jandarmi Prahova – Detaşamentul 7 Jandarmi
Câmpina
Poliţia Locală a monitorizat zona adiacentă Colegiului Naţional
Nicolae Grigorescu şi Liceului Tehnologic Mecanic, unităţi repartizate prin
Planul de activităţi realizat în scopul creşterii gradului de siguranţă a
elevilor şi a personalului didactic şi prevenirii delincvenţei juvenile.
3.1.4. Activitatea
desfăşurată de Poliţia Locală în colaborare cu Inspectoratul Judeţean de
Jandarmi Prahova
       Poliţia Locală a asigurat,
în colaborare cu Inspectoratul Judeţean de Jandarmi Prahova, măsurile de ordine
şi siguranţă pe durata desfăşurării tuturor adunărilor publice din municipiul
Câmpina şi a acţiunilor pe domeniul silvic.
3.1.5.
Sprijinul acordat Detaşamentului Pompieri Câmpina.
Poliţia Locală a intervenit în cazul situaţiilor de urgenţă de pe raza
municipiului Câmpina, atât prin fluidizarea circulaţiei, cât şi prin asigurarea
perimetrului de securitate în zonele de intervenţie. De asemenea, toate
situaţiile de urgenţă constatate sau sesizate de către cetăţeni au fost
transmise operativ, în vederea intervenţiei rapide.
3.1.6.
Acţiuni în comun cu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia
Copilului P
rahova. Periodic, în baza Parteneriatului încheiat cu Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova, s-au desfăşurat
acţiuni de limitare a cerşetoriei infantile şi de combatere a faptelor de
nesupraveghere şi exploatarea minorilor, de către susţinătorii legali.
3.1.7.
Activitatea desfăşurată de Poliţia Locală în baza Acordului de parteneriat
privind gestionarea cazurilor persoanelor fără adăpost.
În baza Acordului de parteneriat încheiat între Spitalul Municipal
Câmpina, Spitalul de Psihiatrie Voila, Primăria Câmpina (compartimentele de
specialitate) şi Poliţia Municipiului Câmpina, Poliţia Locală a identificat 27 persoane pentru care a asigurat
transportul şi/sau transferul la/de la Centrul Primiri Urgenţe din cadrul
Spitalului Municipal/Spitalul de Psihiatrie Voila şi a procedat la predarea
acestora, către Centrul Rezidenţial de Asistenţă şi Reintegrare Socială a
Persoanelor fără Adăpost Câmpina, în 14 situaţii.
3.1.8.
Verificări efectuate în comun cu alte instituţii
Atât la sesizarea instituţiei noastre, cât şi în urma solicitărilor
altor instituţii, potrivit 
competenţelor, s-au desfăşurat acţiuni comune cu:
– Garda de Mediu Prahova;
– Direcţia Sanitară Veterinară şi Pentru Siguranţa Alimentelor
Prahova;
– Direcţia de Sănătate Publică Prahova;
– Inspectoratul de Stat în Construcţii;
– Direcţia Regională a Finanţelor Publice Ploieşti;
– Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Prahova.
3.2.
COOPERAREA INTRAINSTITUŢIONALĂ.
Direcţia
Poliţia Locală a urmărit, în continuare, eficientizarea colaborării cu
celelalte Compartimente ale Primăriei municipiului Câmpina, prin semnalarea
tuturor aspectelor constatate în activitatea operativă, acordând sprijin
nemijlocit acestora.
IV.
SISTEMUL DE MANAGEMENT INTEGRAT
Direcţia Poliţia Locală a avut în vedere asigurarea, prin resursele şi
structura operaţională existente, a unui sistem de management eficient, prin:
n Stabilirea
obiectivelor şi priorităţilor organizaţionale, pe baza nevoilor comunităţii şi
raportat la resursele entităţii, şi desemnarea planurilor operaţionale prin
intermediul cărora aceste obiective pot fi atinse;
n Actualizarea
fişelor posturilor, stabilirea obiectivelor individuale, atribuţiilor
specifice, competenţelor, responsabilităţilor, sferei relaţionale şi
monitorizarea aplicării corespunzătoare a prevederilor acestora;
n Monitorizarea
respectării
principiilor
şi normelor de conduită profesională şi civică prevăzută de lege, Codului de
conduită etică şi profesională, Regulamentului de organizare şi funcţionare al
Poliţiei locale Câmpina, Regulamentului de organizare şi funcţionare al
Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Câmpina, Regulamentului
de ordine interioară al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului
Câmpina;
n Instruirea permanentă a personalului, pe linie de
pregătire şi perfecţionare profesională;
n Evaluarea periodică a activităţii, cunoştinţelor şi
performanţelor profesionale individuale ale angajaţilor şi stabilirea unor
indicatori adaptaţi dimensiunii şi specificului activităţilor;
n Monitorizarea permanentă a activităţii instituţiei, elaborarea unui număr de 365
de informări privind activitatea zilnică a Direcţiei Poliţia Locală, pe baza
celor 3649 de rapoarte de activitate
întocmite de poliţiştii locali;
n Urmărirea
respectării Planului de ordine şi siguranţă publică al Poliţiei Locale, având
în vedere concepţia şi modurile de acţiune stabilite prin Planul unic de ordine
şi siguranţă publică elaborat la nivelul judeţului Prahova;
n Verificarea
continuă arespectării procedurilor operaţionale privind activitatea Poliţiei
Locale;
n Asigurarea
procesului de management al riscurilor, monitorizarea implementării măsurilor
de control şi revizuirea acestora, în funcţie de eficacitatea rezultatelor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare