Știri

Stupizenie de miliarde!

La gară, ieşirea din pasajul subteran este la doi paşi de ditamai stâlpul!
De mai multă vreme, la gara Câmpina au început ample lucrări de modernizare, a căror valoare totală pentru întregul tronson (Câmpina – Predeal) depăşeşte 176 milioane euro. Oamenii s-au apucat de treabă, iar acum se lucrează la pasajul subteran care va face legătura între peronul principal şi celelalte peroane, dar şi la noul peron, care va fi amplasat între liniile doi şi trei.
Aici apare problema. Ieşirea din pasajul subteran pe noul peron va fi aproape imposibilă, din punct de vedere practic. Şi asta pentru că, din capătul scărilor – cel puţin, aşa cum arată acum – şi până la primul stâlp care va susţine acoperişul peronului nu sunt decât doi paşi, iar stâlpul este fix în mijlocul peronului.
Constructorul se justifică spunând că aşa arată proiectul – realizat de Transurb Technirail SA şi Tuc Rail SA – iar beneficiarul lucrării – CFR – a venit în mai multe rânduri pentru a inspecta lucrarea şi a văzut cum va arăta ieşirea din pasajul subteran spre noul peron.
Despre noul pasaj, acesta a fost realizat pe amplasamentul celui vechi (aproximativ), diferenţa fiind de numai 17 centimetri.S-au realizat numeroase izolaţii ale pasajului, dar, la momentul vizitei noastre, intrarea în pasaj era doar o mare băltoacă…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare