După un maraton de acțiuni cultural-sportive desfășurate pe parcursul lunii septembrie, Festivalul CâmpinArtelor și Sporturilor se încheie duminică, 1 octombrie, cu un eveniment dedicat împlinirii a 55 de ani de la înființarea Școlii de Poliție „Vasile Lascăr”. Promoția noiembrie 2023 a unității de învățământ va defila pe Bulevardul Carol I, de la Casa Tineretului până la sediul școlii, purtând în mâini torțe aprinse. Curios și totodată hilar este faptul că deși evenimentul le este dedicat, pe pagina de Facebook a școlii, cetățenii sunt invitați la… zilele orașului.
Vă reamintim că festivalul a debutat la 1 septembrie, tot cu o defilare, pe traseul Casa Tineretului – Bulevardul Culturii. Apoi, timp de o lună de zile, aproape orice acțiune desfășurată pe raza localității, fie ea cu caracter cultural-artistic ori sportiv, a fost asimilată festivalului, inclusiv o seară dansantă dedicată exclusiv seniorilor, la care s-a putut participa doar pe bază de invitație din partea Primăriei.
Astăzi, începând cu ora 16.30, tot pe bază de invitație, câmpinenii mai norocoși vor avea ocazia să participe la un alt eveniment exclusivist la Castelul Iulia Hasdeu, unde va fi o paradă de mașini retro, degustare de vinuri, precum și o audiție muzicală.
Prima ediție a acestui festival, care se dorește a deveni tradiție, a fost realizată cu fonduri provenite exclusiv din sponsorizări, potrivit primarului Alin Moldoveanu. Mai important decât cheltuiala, fie ea publică sau de la sponsori privați, este impactul pe care l-au avut toate aceste acțiuni și cât de mulțumiți sunt, până la urmă, câmpinenii, cărora li s-au luat zilele orașului și li s-a dat, la schimb, un festival cât o campanie electorală.
La o privire sumară în sistemul electronic de achiziții publice, pentru desfășurarea acțiunilor cuprinse în programul festivalului au fost cheltuiți mai bine de 200.000 de lei (fără TVA).
Dar să vedem pe ce s-au dus până acum o parte din banii oferiți cu atâta generozitate de o seamă de sponsori care doresc să rămână anonimi:
- Achizitie materiale de promovare si publicitate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023, respectiv: 1) plachete personalizata mahon = 600 buc; 2) Banner 6x 3 m= 1 buc; 3) banner 3x 1 m= 1 buc; 4) banner 3×1.5 m= 2 buc; 5) Flyer A5 = 1500 buc; 6) Invitatii A5= 750 buc; 7) Afise A2= 500 buc; 8) Diplome A4 =1000 buc. – 50.270 RON
- Achizitie materiale de promovare si publicitate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023, respectiv: steaguri tip lacrima M, personalizat = 16 buc. – 4.704 RON
- Achizitie servicii foto-video si editare imagini la Festivalului CampinArtelor si Sporturilor, desfasurat in cadrul proictului CampinArtelor, in perioada 01.09.2023-01.10.2023 – 15.000 RON
- Achizitie servicii artistice si tehnice pentru sustinere eveniment in aer liber in data de 22.09.2023 in Municipiul Campina, in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023, astfel: A) sustinere concert ALIN OPREA & TALISMAN, 60 minute, cu trupa artistica 100% live, B) servicii de scenotehnica, sonorizare si lumini – 40.000 RON
- Achizitie pachet alimente necesare desfasurarii evenimentului Seara Muzeelor, Cafeaua de la ora 5, Ceaiul de la ora 5, care face parte din Festivalul CampinArtelor si Sporturilor – 537 RON
- Achizitie produse de birotica, articole pentru desen, jocuri necesare desfasurarii evenimentelor realizate de Asociatia GEYC in cadrul festivalului CampinArtelor si Sporturilor – 10.099 RON
- Achizitie pachete cu dulciuri pentru participantii la evenimentele desfasurate in cadrul Festivalul CampinArtelor si Sporturilor – 19.454 RON
- Achizitie cupe si medalii necesare pentru premierea castigatorilor la competitiile sportive desfasurate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor – 8.708 RON
- Achizitie buchete de flori si flori taiate care vor fi oferite invitatilor speciali si concurentilor participanti la spectacolele si concursurilor organizate la Festivalul CampinArtelor si Sporturilor din cadrul proiectului CampinArtelor, respectiv: 15 buchete de flori naturale si 100 buc trandafiri taiati albi – 2.268 RON
- Achizitie pungi din hartie pentru cadouri necesare pentru ambalarea dulciurilor care vor fi oferite copiilor participanti la evenimentele desfasurate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor – 1.750 RON
- Achizitie tricouri necesare desfasurarii evenimentelor realizate de Asociatia GEYC in cadrul festivalului CampinArtelor si Sporturilor, respectiv 30 buc tricouri albe – 660 RON
- Achizitie servicii artistice si tehnice pentru sustinere eveniment in aer liber in parcul Regele Mihai I, in Municipiul Campina, in data de 15.09.2023, in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023: 1) sustinere concert ALESIS – Alina si Romeo Negoiasa, 60 minute, 2) 3 show-uri sustinute de trupa Dans Alesis- 4 dansatori – 10.000 RON
- Achizitie pachete cu dulciuri pentru participantii la evenimentele desfasurate in cadrul Festivalul CampinArtelor si Sporturilor – 7.174 RON
- Achizitie pungi din hartie pentru cadouri necesare pentru ambalarea dulciurilor care vor fi oferite copiilor participanti la evenimentele desfasurate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor – 1.400 RON
- Achizitie materiale de promovare si publicitate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023, respectiv: steag tip lacrima M, personalizat = 1 buc – 550 RON
- Achizitie apa plata/ carbogazoasa, suc, necesare pentru participantii la evenimentele desfasurate in cadrul Festivalul CampinArtelor si Sporturilor: 174 RON
- Achizitie materiale de promovare si publicitate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023, respectiv: 1) Flyer A5 = 1500 buc; 2) Afise A2= 500 buc – 6.750 RON
- Achizitie materiale de promovare si publicitate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023, respectiv: 1) Flyer A5 = 100 buc; 2) Afise A3= 10 buc; 3) Etichete rotunde = 900 buc. – 520 RON
- Achizitie servicii de personalizare textile pentru 30 buc. tricouri necesare pentru voluntarii participanti la evenimentele culturale realizate de Asociatia GEYC in cadrul cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023 – 900 RON
- Achizitie servicii de cazare si masa pentru participantii la evenimentul Seara Cimislia, eveniment care face parte din Festivalul CampinArtelor si Sporturilor – 6.573 RON
- Achizitie servicii de asigurare masa de pranz pentru voluntarii participanti la evenimentele culturale realizate de Asociatia GEYC in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023 – 1.445 – RON
- Achizitie buchete de flori si flori taiate care vor fi oferite invitatilor speciali si concurentilor participanti la spectacolele si concursurilor organizate la Festivalul CampinArtelor si Sporturilor din cadrul proiectului CampinArtelor, respectiv: 10 buchete de flori naturale si 250 buc trandafiri taiati albi. – 3.360 RON
- Achizitie pachete cu dulciuri pentru participantii la evenimentele desfasurate in cadrul Festivalul CampinArtelor si Sporturilor – 18.499 RON
- Achizitie pungi din hartie pentru cadouri necesare pentru ambalarea dulciurilor care vor fi oferite copiilor participanti la evenimentele desfasurate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor – 2.100 RON
- Achizitie rechizite si produse de produse de papetarie necesare desfasurarii evenimentului „Invitatie la lectura”, organizat de Scoala Gimnaziala „Ion Campineanu” in cadrul festivalului CampinArtelor si Sporturilor – 884 RON
- Achizitie carti necesare acordarii premiilor participantilor la evenimentul cultural „Invitatie la lectura”, organizat de Scoala Gimnaziala Ion Campina” in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor – 362 RON
- Achizitie servicii de cazare pentru participantii la evenimentul „Parada Masinilor de epoca”, eveniment care face parte din Festivalul CampinArtelor si Sporturilor. Pretul include mic dejun, respectiv: cazare pentru 70 de persoane in 35 camere duble x 2 nopti de cazare (pentru 29.09.2023 si 30.09.2023) – 9.660 RON
- Achizitie pliante A4 necesare in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023, respectiv: 1) Pliante A4= 700 buc. – 1.400 RON
- Achizitie etichete rotunde necesare in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor 2023 – 250 RON
- Achizitie medalii necesare pentru premierea castigatorilor la competitiile sportive de Atletism desfasurate in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor: 69 RON
- Achizitie materiale necesare pentru defilarea cu torte aprinse in cadrul Festivalului CampinArtelor si Sporturilor din data de 01.10.2023, `respectiv: 1) faclie bambus , 120 cm, cu rezervor metalic = 150 buc; 2) ulei special lampant cu ardere fara fum = 70 l in ambalaj de 1 l – 4.340 RON
a ți văzut așa ceva și anume transparenta la cei care s au perindat din 90 încoace.indiferent de studiile și iscusință lor.nu sânge în instalație,nu transparenta.ce nu observă PSD este că ei sunt carul ce se pune înaintea boilor,adică ei sunt contra vântului.De părere sunt că primarul tine pentru un loc de deputat/senator și va lăsa pe altu la primărie .Și dragostea dintre ex Pdlisti dansând sub umbrela PSD nu va ține mult.Oamenii inteligenți nu se baga in politica.Vedeti că tinerii nu se înghesuie(cei care mai sunt).Sa fii băgat în față de alții și apoi să răspunzi penal
.Toți urmăresc interesele.Fiecare pt el
Fiecare se învarte pentru el,pană cand o sa devenim aproape toti niste titirezi independenti(visu’ ce-am visat),iar prin spatiile create se va strecuara,nevazută la început,forta raului,care iar ne va subordona.
Deci vreo 50.000 de euro aruncați pe apa sămbetei de cea mai slabă administrație, ever, cămpineană.Sar în ochi cei aproape 10.000 de euro cheltuiți pentru 1/ 2 formație Talisman.Circ pentru o lună de zile dar de fapt circ și scandal de trei ani de cănd ” domnește ” acest primar fără absolut nicio realizare notabilă, la fel ca și acoliții lui din Consiliul Local.Cămpina a ajuns ,la fel ca aproape toată România, un tărg aflat la mâna unor politruci.
S-au cheltuit mult mai multi. Primarul se lauda ca a primit sponsorizare de peste o suta de mii de euro. Campanie pe banii fraierilor. Pardon pe banii clientelei politice, ca asa se joaca baietii.
Păi nu era mai frumos un week-end cu bulevardul plin cu grătare, mici, pastramă, bulz ca la stână. Și o crosnie de producători „autentici” de căciuli din blană de ce-o fi ea și kurtos kalaci, tradițional românești? Era! Și să-i fi pus capac cu o scenă la „soldat” unde să se producă faimoșii experți în șușanele gen „Jador și bandul” plus alți „artiști” care doar ei să fi costat vreo 40 de mii de euro? Că doar artiști de rangul lor trebuie plătiți în „hard currency” Din păcate în orice fel s-ar încerca săltarea nivelului sunt unii rămași înțepenit la „mici și cârnați cu mult muștar” Plus bere la pahar de plastic.
Măi nea Cornele! Cămpina e praf și pulbere, lasă- ne cu mașinile de epocă sau alte șușanele de genul ăsta.Noi despre asta vorbeam aici nu despre grătare , mici și bere.Dar de unde nu e nici D-zeu nu cere!