Inginer petrochimist cu o experiență de peste 15 ani într-o companie multinațională americană, Cristian Apostol a decis să intre în politică în anul 2019, înscriindu-se în USR, pentru ca în urma alegerilor locale din 2020 să obțină un mandat de consilier județean și funcția de vicepreședinte al Consiliului Județean Prahova, pe care o deține și în prezent.
Invitat în cadrul emisiunii „Fața și Reversul”, realizată de Florin Frățilă la Dada TV Ploiești, Cristian Apostol a răspuns întrebărilor pe teme de interes public în legătură cu marile proiecte de infrastructură ce vizează dezvoltarea județului Prahova. Acesta a vorbit deschis despre problemele reale ale prahovenilor cu Electrica și Hidro Prahova, despre conflictul cu primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici și cu subprefectul Emil Drăgănescu, dar și despre prezentul și viitorul formațiunii politice pe care o reprezintă.
Declarații pe scurt:
- Noi am construit de la zero, în acești ani de mandat, multe proiecte importante pentru Prahova. Cine spune că România este plină de studii de fezabilitate are dreptate, dar din păcate fără ele nu putem începe niciun proiect.
- Când am spus că vom realiza o rețea de gaze pe Valea Slănicului, de 300 de km, în nouă luni, toată lumea a spus că nu știm ce vorbim. Până în prezent au fost realizați deja 175 de km și până la sfârșitul anului lucrarea va fi gata.
- Vestita centură a Comarnicului, așa cum îi spuneți dvs., va intra în curând în execuție. În maxim trei săptămâni vom vedea acolo primul buldozer pe șantier și până la sfârșitul anului se va finaliza lucrarea.
- Centura Bănești – Câmpina – Valea Doftanei este în stadiul de studiu de fezabilitate și indicatori tehnico-economici. Se așteaptă depunerea documentelor pentru finanțare prin PNRR.
- Îmi doresc foarte mult să zic: da, autostrada Comarnic – Brașov se va realiza! Din păcate, faptul că noi tot discutăm, dar nu punem nimic practic în lucru, este o problemă. Am să vă spun și ce ne lipsește de nu reușim să construim autostrăzi și infrastructură, în general: banii și asumarea punctuală. Niciun ministru nu și-a asumat în mod real construirea de autostrăzi.
- Trans Baiul este un proiect ce face legătura între DN1A, zona Măgurele, cu Aluniș și Valea Doftanei, care își propune să dezvolte din punct de vedere turistic zona centrală a județului nostru. Proiectul presupune și existența unui tren, o cale ferată de 3 km, cu hidrogen, care să unească cele trei vârfuri ale munților Baiului.
- Știu foarte bine situația cu întreruperile de curent din multe localități din Prahova. Din păcate, faptul că în ultimii 30 de ani nu s-a investit în infrastructura Electrica ne creează foarte mari probleme în prezent. În zona de protecție a rețelelor electrice nu pot interveni autoritățile locale să curețe vegetația, Electrica trebuie să se ocupe! Județul Prahova stă foarte rău din punct de vedere al rețelelor electrice. Sunt mulți primari foarte nemulțumiți. Noi suntem în legătură permanentă cu directorul Electrica ce răspunde de Prahova.
- Am aflat că la Câmpina sunt zone unde nu funcționează canalizarea realizată de Hidro Prahova, tocmai din aceste motive am schimbat conducerea Hidro Prahova, pentru proasta gestiune a acestor proiecte.
- La USR Câmpina nu este debandadă, doar la proiectul cu pasaj subteran au fost probleme. Oricum, în curând vor fi alegeri interne la organizație.
- Ieșirea USR de la guvernare a fost un pas corect din punct de vedere al moralității. Probabil că acum, la nivel central, dacă am fi în aceeași situație, cineva s-ar gândi de două ori.
- Nu mă simt neomarxist, acestea sunt doar răutăți ale adversarilor politici care încearcă să minimizeze USR tocmai folosind astfel de practici.
„La USR Campina nu e debandada”, ci MARE DEBANDADA. Asta chiar nu vede sau se face? Cand il ia Vane la misto pe vice atunci e debandada mai nene …
Tren cu hidrogen….alta promisiune de campanie politica pentru votantii care se multumesc cu vorbe in vant!