Ne-a vizitat la redacţie Marius Ferdinand Pistol (foto), un câmpinean în vârstă de 48 de ani, care s-a arătat extrem de nemulţumit de serviciile furnizate de operatorul de televiziune prin cablu UPC. Câmpineanul venise să facă o reclamaţie la OPC, dar cum nu a găsit pe nimeni a ţinut să-şi spună necazul prin intermediul nostru.“Am venit să depun o reclamaţie la OPC împotriva celor de la UPC, operatorul de televiune prin cablu, pentru că nu se mai poate. Efectiv, eu simt că UPC îşi bate joc de noi! Am semnat cu ei un contract pentru o perioadă de doi ani, în care eu mă obligam să rămân abonatul lor, iar ei să nu aducă nici o modificare a tarifului. Acum câtva timp mi-au spus că s-a schimbat data de facturare şi a trebuit să plătesc 50.000 lei vechi suplimentar. Am trecut peste asta… eu sunt un bun platnic, nu am avut niciodată nici o restanţă la ei. Deunăzi, m-au anunţat, când m-am dus să plătesc, faptul că a crescut valoarea abonamentului de 220.000 lei vechi la 238.000 lei vechi. Mi s-a părut inacceptabil, o adevărată bătaie de joc, iar când le-am amintit de prevederile contractului, mi-au spus că n-am decât să plec la altă firmă! Şi aşa am şi făcut, dar a trebuit să plătesc un milion de lei vechi pentru că nu am respectat cei doi ani de abonament! Chiar nu poate nimeni să îi pună la punct?!”