Știri

Cine au fost beneficiarii investiţiilor din 2008 ale administraţiei locale?

Vă promiteam în ediţia precedentă, atunci când prezentam situaţia străduţelor şi aleilor asfaltate de administraţia locală în cursul anului 2008, că vom reveni pentru a vedea cine au fost principalii beneficiari ai celor 43,2 miliarde lei vechi cheltuiţi din banul public.Cine putea fi pe primul loc în topul încasărilor din aceste lucrări de investiţii dacă nu Florin Cătălin Mihart? Un foarte apropiat al primarului Tiseanu, singurul câmpinean care a obţinut pe persoană fizică – parcă am mai auzit asta undeva! – închirierea unui teren de peste 20.000 mp, numai prin semnătura primarului Tiseanu.În anul 2008, firma Hamirt a încasat, numai din lucrările de modernizare şi reabilitare a unor străzi, 11,221 miliarde lei vechi, adică mai mult de un sfert din întreaga sumă pentru investiţii.Soţii Daniela şi Florin Cătălin Mihart au două firme cu care participă la lucrările de pe domeniul public. Una dintre acestea este Hamirt Const, cu sediul într-un apartament de pe Strada Beiuş, nr. 7. Conform catalogului firmelor, această firmă avea un capital social de 1.000 lei, o cifră de afaceri de 159.030 lei, profit 0, 9 salariaţi, dar şi datorii de 503.255 lei, cheltuieli de 167.029 lei şi creanţe de 294.190. Colac peste pupăză, la 13 ianuarie 2009, firma a fost radiată!Cealaltă firmă a soţilor Mihart are sediul la Brebu şi se numeşte Hamirt Impex. Conform aceleiaşi surse, cifra de afaceri a societăţii a crescut de la 18.550 lei, în anul 2004, la 2.668.164 lei, în anul 2007, în vreme ce numărul angajaţilor a crescut de la… 1 la 12.În anul 2008, firma soţilor Mihart a realizat lucrările de pe străzile Beiuş şi Cărămidari.Topul beneficiarilor de sume fumuşele de la bugetul local este completat de Cobadi Impex Târgovişte, cu 10,718 miliarde lei vechi, IREM Construct, cu 6,253 miliarde lei vechi, SC Drumuri şi Poduri Ploieşti, cu 5,807 miliarde lei vechi, ICIM Construct Câmpina, cu 5,159 miliarde lei vechi şi SC Fibec Câmpina, cu 2,8 miliarde lei vechi, în vreme ce diferenţa, până la totalul de 43,2 miliarde lei vechi, au reprezentat-o lucrările realizate de Atelierul de Reparaţii Străzi al Primăriei. Concluziile vă lăsăm să le trageţi singuri.

Redacția Oglinda încurajează un schimb de idei liber și deschis. Cu toate acestea, vă rugăm să evitați limbajul vulgar, atacurile la persoană, amenințările sau incitările la violență. Orice mesaj care conține injurii, amenințări sau discurs de ură bazat pe rasă, etnie, religie, orientare sexuală sau alte caracteristici personale va fi șters. Mulțumim pentru înțelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare