Știri

Transportatorii insistă pe lângă Prefectură

Culmea birocraţiei:să faci o adresă prin care să ceri să-ţi fie luată în considerare adresa…de luna trecută!
V-am prezentat, la momentul respectiv, protestul formulat de Asociaţia Patronală a Transportatorilor Rutieri Muntenia Trans în urma adoptării, de către Consiliul Local Câmpina, a unei hotărâri prin care se aproba majorarea tarifului practicat de societatea Eliro pe traseele Voila şi Muscel.Asociaţia amintită a reacţionat trimiţând o adresă Prefecturii Prahova, în data de 6 iulie 2009, prin care se solicita anularea acelei hotărâri a Consiliului Local. Numai că, Prefectura nu s-a deranjat să răspundă… În aceste condiţii, Asociaţia Transportatorilor a trimis o nouă adresă către Prefectura Prahova – datată 31 august 2009 – în care solicita luarea în considerare a adresei din luna precedentă! “Menţionăm că nivelul tarifului a fost unul dintre criteriile de departajare în licitaţia pentru atribuirea traseului, cu obligaţia de a fi păstrat timp de un an de la încheierea contractului de delegare a gestiunii. În cazul în care activitatea nu este sustenabilă din punct de vedere economic, dacă în contractul de delegare nu se prevăd proceduri pentru acordarea de subvenţii, singura soluţia legală rămâne rezilierea contractului şi reluarea licitaţiei. În caz contrar se crează un avantaj evident pentru firma câştigătoare în dauna celorlalţi participanţi la licitaţie, care vor fi îndreptăţiţi să se adreseze instanţelor competente pentru îndreptarea şi sancţionarea acestui abuz”, se arată în ultima adresă trimisă Prefecturii Prahovade Asociaţia Transportatorilor şi semnată de preşedintele Dan Diaconescu.Dincolo de penibilul şi ridicolul situaţiei create prin… tăcerea adâncă a Prefecturii, atragem atenţia asupra altei situaţii extrem de grave, care ar putea crea un precedent periculos. Simultan cu majorarea tarifului pe traseul Voila, prin aprobarea acelei hotărâri a Consiliului Local Câmpina, Eliro a introdus acelaşi tarif şi pe traseul Băneşti – Gara Câmpina, un traseu atribuit prin licitaţie de Consiliul Judeţean. Consiliul Local nu poate modifica preţul pe un traseu judeţean, iar dacă societatea Eliro a făcut-o invocând această motivaţie, s-ar putea vorbi de un abuz grav. Există şi vreo complicitate în acest caz, având în vedere că nimeni nu verifică traseele acestei societăţi? Poate, totuşi, aude cineva…

Redacția Oglinda încurajează un schimb de idei liber și deschis. Cu toate acestea, vă rugăm să evitați limbajul vulgar, atacurile la persoană, amenințările sau incitările la violență. Orice mesaj care conține injurii, amenințări sau discurs de ură bazat pe rasă, etnie, religie, orientare sexuală sau alte caracteristici personale va fi șters. Mulțumim pentru înțelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare