Se pare că norocul îi surâde din ce în ce mai mult Spitalului Municipal Câmpina, după o lungă perioadă de declin financiar. Dacă în urmă cu patru ani, avea o datorie de peste 100 de miliarde de lei vechi şi părea mai mult o instituţie care are nevoie de sănătate, decât una care oferă sănătate, ei bine, în prezent, situaţia celui de-al doilea spital al judeţului s-a schimbat mult în bine. Astăzi, spitalul se poate spune că nu mai are datorii (are de dat 700.000 de lei, dar şi de primit 2,4 milioane de lei de la CJAS Prahova). De unde, pe la începutul anului 2009, metaforic vorbind, semăna cu un pacient asfixiat, numai bun să i se facă respiraţie “gură la gură”, astăzi, după un management performant şi trei pompări de aer proaspăt aduse de trei finanţări importante, primite în ultimii doi ani de la firme puternice (Kaufland România, Neptun Câmpina, Weatherford Ploieşti), SMC pare un pacient înzdrăvenit, numai bun de externat, cu obrajii roşii graţie transfuziei cu “sângelui economic” reprezentat de miliardele de lei vechi obţinute prin cele trei sponsorizări amintite.
Într-o perioadă de criză economică mondială, când operele caritabile ale societăţilor comerciale sunt din ce în ce mai puţine şi de mai mică pondere, spitalul din centrul oraşului s-a dovedit a fi o atracţie a sponsorizărilor, şi încă a unora foarte însemnate. Prin sponsorizarea primită de la Kaufland, în 2011, s-a modernizat complet Secţia de boli interne, reuşindu-se, în acelaşi timp, reabilitarea uşilor şi a ferestrelor spitalului, precum şi igienizarea şi izolarea termică a multor spaţii. A urmat apoi, în decembrie 2012, o altă sponsorizare importantă, cea obţinută de la SC Neptun SA, la concertul de binefacere susţinut de Ştefan Bănică în ajunul Crăciunului, prin care Spitalul Municipal şi-a modernizat radical Secţia de pediatrie. Despre dotările achiziţionate prin această sponsorizare am scris în numărul trecut al Oglinzii. Ca prin minune, tot în decembrie 2012, la câteva zile după sponsorizarea Neptun, spitalul a obţinut o sponsorizare şi de la firma Weatherford, acţiunea avându-l ca pion principal pe doctorul Nicolae Popescu, medic primar urolog. Acesta a surprins conducerea spitalului prin intervenţia sa, în urma căreia, reprezentanţi Weatherford au sosit în spital şi au solicitat Comitetului Director liste de priorităţi pentru fiecare secţie. “Nu ne-am aşteptat la o asemenea sponsorizare, mai ales că ea s-a adăugat precedentei. Graţie intervenţiei domnului doctor Popescu, un medic deosebit, ne-am trezit cu această finanţare, ca un cadou de la Moş Crăciun. Conducerea Weatherford, pentru care avem toată gratitudinea, ne-a permis chiar să ne facem o listă cu necesarul fiecărei secţii. Am primit aparatură modernă pentru mai multe secţii: Urologie, Anatomo-patologică, Laboratorul de analize medicale, Neonatologie, Recuperare medicală. În afară de dotările solicitate, am primit în plus un televizor pentru Compartimentul de nou-născuţi. El nu va fi folosit de către personalul medical, ci pentru instruirea proaspetelor mămici, cărora, cu ajutorul unui DVD player, doamna doctor Nicoleta Brânzea, de la Neonatologie, le va preda ore de educaţie medicală”, ne-a informat directorul medical al SMC, Elena Dumitrescu, medic pneumolog. A.N.
Într-o perioadă de criză economică mondială, când operele caritabile ale societăţilor comerciale sunt din ce în ce mai puţine şi de mai mică pondere, spitalul din centrul oraşului s-a dovedit a fi o atracţie a sponsorizărilor, şi încă a unora foarte însemnate. Prin sponsorizarea primită de la Kaufland, în 2011, s-a modernizat complet Secţia de boli interne, reuşindu-se, în acelaşi timp, reabilitarea uşilor şi a ferestrelor spitalului, precum şi igienizarea şi izolarea termică a multor spaţii. A urmat apoi, în decembrie 2012, o altă sponsorizare importantă, cea obţinută de la SC Neptun SA, la concertul de binefacere susţinut de Ştefan Bănică în ajunul Crăciunului, prin care Spitalul Municipal şi-a modernizat radical Secţia de pediatrie. Despre dotările achiziţionate prin această sponsorizare am scris în numărul trecut al Oglinzii. Ca prin minune, tot în decembrie 2012, la câteva zile după sponsorizarea Neptun, spitalul a obţinut o sponsorizare şi de la firma Weatherford, acţiunea avându-l ca pion principal pe doctorul Nicolae Popescu, medic primar urolog. Acesta a surprins conducerea spitalului prin intervenţia sa, în urma căreia, reprezentanţi Weatherford au sosit în spital şi au solicitat Comitetului Director liste de priorităţi pentru fiecare secţie. “Nu ne-am aşteptat la o asemenea sponsorizare, mai ales că ea s-a adăugat precedentei. Graţie intervenţiei domnului doctor Popescu, un medic deosebit, ne-am trezit cu această finanţare, ca un cadou de la Moş Crăciun. Conducerea Weatherford, pentru care avem toată gratitudinea, ne-a permis chiar să ne facem o listă cu necesarul fiecărei secţii. Am primit aparatură modernă pentru mai multe secţii: Urologie, Anatomo-patologică, Laboratorul de analize medicale, Neonatologie, Recuperare medicală. În afară de dotările solicitate, am primit în plus un televizor pentru Compartimentul de nou-născuţi. El nu va fi folosit de către personalul medical, ci pentru instruirea proaspetelor mămici, cărora, cu ajutorul unui DVD player, doamna doctor Nicoleta Brânzea, de la Neonatologie, le va preda ore de educaţie medicală”, ne-a informat directorul medical al SMC, Elena Dumitrescu, medic pneumolog. A.N.