Recent, legislativul municipal a aprobat criteriile, procedurile şi atribuţiile specifice funcţiei de administrator public al municipiului Câmpina. Funcţia exista, de patru ani, în organigrama Primăriei, iar criteriile pentru ocuparea ei au fost făcute, în 2008, pentru a-i veni ca o mănuşă Jenicăi Tabacu, directorul Muzeului Memorial „B.P. Hasdeu”. Ea a fost recompensată astfel pentru sprijinul acordat lui Horia Tiseanu în turul doi al alegerilor locale din vara lui 2008. Aceasta nu a mai ocupat postul, cu toate că, neoficial, în perioada 2008-2009, era considerată în Primărie drept un fel de administrator public al municipiului, însărcinat cu coordonarea instituţiilor de cultură din subordinea Consiliului Local.
In stabilirea noilor criterii, consilierul judeţean Jenica Tabacu joacă iar un rol important, deoarece în alcătuirea noii majorităţi din Consiliul Local, organizaţia municipală a „poporenilor” lui Dan Diaconescu a primit, în urma negocierilor politice care au urmat alegerilor locale, postul de administrator public (city-manager).
Noile criterii s-ar parea că i se potrivesc foarte bine lui Remus Bădulescu, un personaj necunoscut în viaţa publică a oraşului, dar care se aude că ar fi un apropiat sau membru PP-DD.
Consilierii municipali au aprobat criteriile ce trebuie îndeplinite de persoanele care doresc să se înscrie la concursul pentru ocuparea postului de administrator public al municipiului: 1. Studii superioare – licenţă în management; 2. Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională; 3. Cunoştinţe atestate de operare PC; 4. Minimum trei ani vechime în funcţii de conducere; 5. Minimum cinci ani vechime în muncă; 6. Capacitate deplină de exerciţiu atestată printr-o testare psihologică; 7. Lipsa antecedentelor penale.
Consilierul democrat-liberal Monica Clinciu a propus să fie eliminată condiţia privind licenţa în management, dar amendamentul său a căzut la vot. Viitorul administrator public va încheia cu municipalitatea un contract de management pe o perioadă de patru ani şi va coordona instituţiile de cultură din subordinea Consiliului Local: Muzeul Memorial „B.P.Hasdeu”, Casa Tineretului, Casa de Cultură “Geo Bogza”, Biblioteca Municipală „C.I.Istrati” ). El se va ocupa, de asemenea, de salubrizarea şi curăţenia oraşului, coordonand şi Serviciul de Administrare Spaţii Verzi, precum şi activitatea operatorului Floricon Salub. A.N.
In stabilirea noilor criterii, consilierul judeţean Jenica Tabacu joacă iar un rol important, deoarece în alcătuirea noii majorităţi din Consiliul Local, organizaţia municipală a „poporenilor” lui Dan Diaconescu a primit, în urma negocierilor politice care au urmat alegerilor locale, postul de administrator public (city-manager).
Noile criterii s-ar parea că i se potrivesc foarte bine lui Remus Bădulescu, un personaj necunoscut în viaţa publică a oraşului, dar care se aude că ar fi un apropiat sau membru PP-DD.
Consilierii municipali au aprobat criteriile ce trebuie îndeplinite de persoanele care doresc să se înscrie la concursul pentru ocuparea postului de administrator public al municipiului: 1. Studii superioare – licenţă în management; 2. Cunoaşterea unei limbi de circulaţie internaţională; 3. Cunoştinţe atestate de operare PC; 4. Minimum trei ani vechime în funcţii de conducere; 5. Minimum cinci ani vechime în muncă; 6. Capacitate deplină de exerciţiu atestată printr-o testare psihologică; 7. Lipsa antecedentelor penale.
Consilierul democrat-liberal Monica Clinciu a propus să fie eliminată condiţia privind licenţa în management, dar amendamentul său a căzut la vot. Viitorul administrator public va încheia cu municipalitatea un contract de management pe o perioadă de patru ani şi va coordona instituţiile de cultură din subordinea Consiliului Local: Muzeul Memorial „B.P.Hasdeu”, Casa Tineretului, Casa de Cultură “Geo Bogza”, Biblioteca Municipală „C.I.Istrati” ). El se va ocupa, de asemenea, de salubrizarea şi curăţenia oraşului, coordonand şi Serviciul de Administrare Spaţii Verzi, precum şi activitatea operatorului Floricon Salub. A.N.