Știri

Inaugurarea pasajului de pe DN1, amânată de festivismul cronic al administraţiei Tiseanu

Administraţia pedelistă a oraşului suferă de festivism cronic. Adică, în cazul marilor investiţii publice, de boala tăierii cu orice preţ a unei panglici inaugurale de către mai-marii puterii de la Bucureşti. Pasajul rutier de pe DN1 putea fi dat în folosinţă încă din luna martie, căci de atunci au fost finalizate lucrările la această construcţie impresionantă, a cărei valoare depăşeşte şase milioane de euro, cel mai mare proiect european accesat de municipalitate. De la începutul lui martie încoace, s-a mai dat cu puţin var şi niscaiva vopsea, s-au mai amenajat câteva spaţii verzi, s-au efectuat teste de rezistenţă cu camioane de mare tonaj, chestii nu lipsite de importanţă, dar care se puteau face mult mai repede şi care au lăsat impresia unei trageri de timp. De ce? Pentru cine? Nu e greu de intuit răspunsul. Mai ales dacă ne aducem aminte de inaugurarea bazinului de înot didactic de la Complexul Petrol, a cărui inaugurare a fost amânată de câteva ori, pentru ca să se poată deplasa la Câmpina şi ministresa Elena Udrea, şefa Ministerului Dezvoltării Regionale, minister ce a finanţat costul investiţiei de aproape un milion de euro. 
 Acum trei săptămâni, pe 23 martie 2011, la Primăria Câmpina, a avut loc conferinţa de închidere a proiectului „Modernizare Calea Dacia”. S-a anuntat atunci că recepţia lucrării va avea loc, joi, pe 29 martie. Această recepţie nu s-a mai făcut la acea dată, dar ca să nu bată la ochi tărăgănarea, pedeliştii din fruntea oraşului s-au gândit ce s-au gândit şi au mai pus de-o întrunire a specialiştilor, unde să se mai laude puţin “realizărili” (vorba lui Nicolae Ceauşescu), din epoca Tiseanu. Astfel, a mai fost organizată o conferinţă de închidere a proiectului, pe 30 martie, unde s-au discutat cam aceleaşi lucruri ca la precedenta. Cum ar veni, proiectul s-a închis de două ori. Că marile proiecte cu finanţare europeană sunt atât de respectate de administraţia Tiseanu (chiar dacă UE le mai arde câte-o penalizare de un milion de lei), încât edilul cel cumsecade al oraşului  simte nevoia să le închidă de două ori. Să se vadă că-s proiecte de anvergură, domnule. După aceea, conducerea Primăriei a anunţat că recepţia finală a lucrării va fi făcută pe 2 aprilie, urmând ca inaugurarea să aibă loc vineri, 6 aprilie. Luni, pe 2 aprilie, a avut loc, într-adevăr, recepţia pasajului rutier suprateran de către o comisie a Primăriei, dar inaugurarea a fost din nou amânată până pe 11 aprilie. Până la închiderea acestei ediţii, data inaugurării nu a mai fost schimbată, dar cu atâtea întârzieri şi amânări, comunicatele Primăriei referitoare la acest proiect nu prea mai sunt credibile. Să sperăm că mâine se va inaugura, în sfârşit, pasajul de legătură a oraşului cu DN1, de la poarta sudică a Câmpinei, spre liniştirea şoferilor care ies în DN1 tot pe la capătul Căii Dacia, adică folosind tot traseul vechi, cu toate că în dreapta lor strălucesc parapeţii, gardurile, trotuarele şi carosabilul celor două pasarele rutiere unite la mijloc, care, în momentul apariţiei ziarului nostru, încă o aşteaptau pe Elena Udrea să le rupă. Să le rupă panglica inaugurală odată, ca să poată beneficia, în sfârşit, şi câmpinenii de această lucrare care s-a realizat într-un an, dar a fost câştigată licitându-se de către constructor un termen de finalizare de patru luni. C-aşa-i la noi, la Câmpina, sub guvernarea locală pedelistă. Ceva de basm, nu-i aşa?

Redacția Oglinda încurajează un schimb de idei liber și deschis. Cu toate acestea, vă rugăm să evitați limbajul vulgar, atacurile la persoană, amenințările sau incitările la violență. Orice mesaj care conține injurii, amenințări sau discurs de ură bazat pe rasă, etnie, religie, orientare sexuală sau alte caracteristici personale va fi șters. Mulțumim pentru înțelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare