BREAKING NEWSȘtiri

Conducerea Hidro Prahova, luată la întrebări de consilierii județeni

Potrivit afirmațiilor consilierului județean Mihai Cristian Apostolache (Partidul Prahova în Acțiune), în ședința de la sfârșitul lunii februarie, Consiliul Județean Prahova a stabilit ca până azi, 10 martie, aleșii județeni să depună solicitări/ întrebări cu privire la activitatea Hidro Prahova, societate comercială aflată în subordinea Consiliului Județean Prahova.
În acest sens, Mihai Apostolache a făcut publice, pe pagina sa de Facebook, 10 dintre cele 28 de întrebări la care va trebui să-i răspundă conducerea Hidro Prahova.

“Având în vedere discuțiile purtate în ședința forului deliberativ județean cu privire la HidroPrahova, am înaintat Presedintelui Consiliului Judetean, Iulian Dumitrescu, o listă de întrebări (28 de intrebari) legate de activitatea acestei societăți comerciale, întrebări la care trebuie să răspundă conducerea HidroPrahova. Prezint cateva dintre aceste intrebari:
1. Care sunt pierderile reale de apa potabila in retelele de distributie? Dar in conductele de transport, de la sursele de captare si pana la rezervoare sau statiile de tratare?
2. Care este consumul de energie electrica pe zona de apa potabila si care este consumul de energie electrica pentru statiile de epurare?
3. Exista deficiente de alimentare cu apa, pe timp de vara, in anumite zone? Daca da, unde? De cand persista problemele in zona respectiva? Ce masuri au fost propuse pentru remediere si implementarea acestora?
4. Exista zone sau captari care au fost oprite de Directia de Sanatate Publica si continua sa functioneze? Daca da, care? De ce? Cine isi asuma responsabilitea pentru distributia apei neconforme, daca este afectata sanatatea consumatorilor din zona respectiva?
5. Cat ati realizat din propunerile de lucrari de investitii pentru anii: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020? Sunt lucrari care au fost amanate pentru anii urmatori? Sunt lucrari propuse pentru anul 2020 sau care se realizeaza (finalizeaza) si trebuiau realizate in anii precedenti?
6. Care este gradul de contorizare in retelele de distributie pentru zonele care erau in administrarea HidroPrahova mai vechi de 2 ani? Dar cele care sunt preluate?
7. Exista monitorizare si debitmetre de masura in zona de distributie a apei? Exista evidenta orelor de functionare pentru pompele de retea? Cum se face bilantul consumului de apa intrata-iesita?
8. Care este gradul de investitii in zona de captare a apei si pe conductele de transport? Exista monitorizare pentru zona de captare si pe zona de transport? Exista contorizare pentru zonele de captare (atat pentru sursele de suprafata, cat si cele din foraj)? Cine este responsabil cu centralizarea debitelor si citirea acestora?
9. Cate echipe de detectare pierderi sunt in cadrul HidroPrahova? Daca exista, care este raportul de identificare pierderi (un procentaj anual) din totalul de avarii (2017, 2018, 2019, 2020)?
10. Cum sunt detectate furturile de apa din sisteme? Aveti o echipa in acest sens? Daca da, puteti prezenta o situatie pentru 2017, 2018, 2019, 2020?” – a scris Mihai Apostolache pe pagina sa de socializare.

Un comentariu

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare