BREAKING NEWSȘtiri

Traseul Autostrăzii Ploiești – Brașov a intrat în consultare publică 

Astăzi, 13 ianuarie, CNAIR a inițiat consultarea publică privind traseul Autostrăzii Ploiești – Brașov. Potrivit comunicatului publicat pe site-ul companiei, toți cei interesați sunt invitati să completeze un formular accesibil până la data de 1 februarie, ora 23.59 și să consulte documentația aferentă proiectui ce se regăsește la link-ul https://cloud.andnet.ro/index.php/s/XBkH9dJBQ8qtbCd, pe site-ul dedicat autostrăzii Ploiești-Brașov.

Sursa foto: www.ploiesti-brasov.ro

„Procesul de consultare publică reprezintă un element necesar în implementarea acestui proiect de infrastructură ce înglobează multiple beneficii pentru comunitățile locale și regionale, precum și dezvoltarea economiei naționale. Autostrada Ploiești Brașov va reduce timpii de călătorie în regiune, sporind gradul de siguranță rutieră și degrevând orașele Ploiești, Câmpina, Comarnic, Sinaia, Bușteni, Azuga, Predeal și Brașov precum și comunitățile învecinate de congestiile de trafic” – se mai arată în comunicatul CNAIR.

8 Comentarii  

  1. Propun sa se facã autostrada pe ” firul apei”..de aceea s a bãgat toatã Prahova prin tuburi…ce e aşa de greu…pe piloni….nu sunt locuinţe…

  2. Nu mai este necesar să amintim cât este de necesară această șosea de viteză; toți cei care folosim DN1 (și suntem atât de mulți!!!) trăim cu speranța că vom apuca să mergem civilizat, (fără timp pierdut în trafic, nervi și consum mare de carburant) spre munte sau spre Transilvania. Înțeleg dificultățile reale ale ale acestui traseu, dar….nu este posibil să nu se găsească o soluție tehnică fezabila, decât dacă nu se vrea acest lucru; …și, de ce nu s-ar dori să construim ceva de importanță vitală, atât pentru trafic, cât și pentru confortul celor care trăiesc în această regiune din inimă țării ?!!

  3. Daca se ocolesc orasele, se reduce poluarea, e bine?! Dar se poate reduce poluarea? Volum mai mare de masini inseamna poluare mai mare sau stagnarea unui numar mai mic de masini in trafic? Care din cele 2 polueaza mai putin?
    In plus accesul mai facil catre multe orase romanesti, benefic pentru economia tarii, dar nu atit de benefic cind e vorba de accesul strainilor la materia prima romaneasca si la scoaterea ei din tara mai rapid si pe mai multe cai. Trebuie evaluata cu multa atentie aceasta propunere si din multiple perspective. Nu m-as grabi cu aprobarea acestui proiect inainte de a avea o evaluare profunda si detaliata a tuturor avantajelor si dezavantajelor survenite in urma acestui proiect.
    Romania a fost greu de cucerit si pentru ca nu a avut drumuri bune, deci accesul a fost mult ingreunat.

  4. Sunt absolut halucinante variantele de traseu propuse, zici ca au fost gandite de niste copii fascinati de tuneluri. O autostrada plina de tuneluri, inclusiv in zone deschise, de camp. Tunel de peste 13km pe sub albia Prahovei de la Banesti la Breaza, tunel de 12 km la Comarnic si Posada, tunel de 7km la Predeal-Paraul Rece, tunel in camp la Ploiesti, samd. E noaptea mintii ce sunt astia in stare sa gandeasca ! Ar fi niste costuri absolut colosale… Pe ideea asta, de ce n-o face complet sub pamant de la Ploiesti la Brasov ? Ca mult nu mai au pana acolo…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare