Greenfoot este o competiție ce provoacă elevii de liceu din clasele a XI-a și a XII-a să își pună în practică cunoștințele teoretice dobândite la orele de informatică, învățând cum să își creeze propriul joc sau lecție interactivă în platforma Greenfoot.
Elevii participanți au ocazia să învețe bazele celui mai utilizat limbaj de programare din lume – Java, folosindu-se de creativitate și lucru în echipă și să fie astfel recunoscuți pentru efortul lor.
Pentru cea de-a șasea ediție a competiției Java – Programează în Greenfoot organizată de Asociația Adfaber, participanții trebuiau să dezvolte un joc sau o lecție interactivă, obiectivul constând în simplificarea noțiunilor teoretice prin punerea lor în practică.
La competiția de anul acesta, peste 200 de elevi au acceptat provocarea, între care și doi elevi câmpineni.
Echipa Spring, formată din Alexandru Toma și Dan Ștefan Săcuiu, elevi la Colegiul Național ”Nicolae Grigorescu” din Câmpina, a obținut locul al III-lea la competiția Java – Programează în Greenfoot 2022 cu proiectul Learning by Greenfoot, pe care l-au realizat sub coordonarea profesoarei Simona Felicia Darie.
Redacția Oglinda încurajează un schimb de idei liber și deschis. Cu toate acestea, vă rugăm să evitați limbajul vulgar, atacurile la persoană, amenințările sau incitările la violență. Orice mesaj care conține injurii, amenințări sau discurs de ură bazat pe rasă, etnie, religie, orientare sexuală sau alte caracteristici personale va fi șters. Mulțumim pentru înțelegere!