BREAKING NEWSȘtiri

VIDEO 🎦 Banca mobilă BCR a ajuns la Filipeștii de Pădure! Comunitatea locală va beneficia mai ușor de servicii financiare și tehnologie

O unitate bancară mobilă a Băncii Comerciale Române (BCR), o inițiativă realizată în parteneriat cu Vodafone, OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, a sosit marți, 23 septembrie, în comuna Filipeștii de Pădure, județul Prahova. Această unitate mobilă, un concept dezvoltat pentru a simplifica accesul la servicii financiare și tehnologice pentru comunitățile locale din România, va staționa în centrul comunei, vizavi de Primărie, până vineri, 3 octombrie.

„Urmărim să facilităm accesul comunităților locale la servicii financiare și tehnologice. Ne dorim să avem un dialog financiar și de dezvoltare alături de partenerii noștri prezenți aici și să sprijinim incluziunea și accesul la tehnologie. De aproape 10 ani contribuim la construirea unei Românii inteligente financiar prin programe naționale de educație financiară. Numărul participanților la aceste cursuri de educație financiară depășește acum un milion de persoane fizice și peste 20.000 de antreprenori”, a declarat Cornel Pertea, director servicii BCR.

Serviciile disponibile

Punctul de lucru mobil va fi deschis publicului între orele 10:00 și 16:00, de luni până vineri. O echipă formată dintr-un expert financiar-bancar și un specialist în telecomunicații și tehnologie va deservi camionul.

Locuitorii din zonă pot beneficia de o gamă variată de servicii și produse financiare, de protecție și de asigurare, dar și de cursuri de educație financiară. Acestea includ:

  • Servicii bancare de bază: deschiderea de conturi curente și de economii, obținerea de carduri de debit și de credit, credite de consum și ipotecare, refinanțări și restructurări;
  • Servicii digitale: acces la platforma de digital banking George, cu posibilitatea de a efectua operațiuni online, cu asistența experților;
  • Asigurări și pensii: disponibilitatea tuturor tipurilor de asigurări: de venituri, șomaj, incapacitate de muncă, protecție a bunurilor personale, locuință și călătorie, precum și produse de pensii.
  • Operațiuni la echipamentul multifuncțional: camionul este dotat cu un dispozitiv online care permite retrageri și depuneri de numerar (lei sau euro), schimb valutar, plata facturilor, reîncărcarea cartelelor Vodafone, interogarea soldului și schimbarea PIN-ului.

Programul a debutat în octombrie 2022, având ca scop extinderea serviciilor în cât mai multe localități din România. În prezent, banca operează două unități mobile care, împreună, au parcurs aproximativ 15.000 km și au ajuns în peste 30 de comunități, sprijinind mai mult de 5.000 de persoane prin sesiuni de educație financiară și servicii bancare. Pentru anul 2025, BCR își propune să ajungă în cel puțin 24 de comunități din țară.

Redacția Oglinda încurajează un schimb de idei liber și deschis. Cu toate acestea, vă rugăm să evitați limbajul vulgar, atacurile la persoană, amenințările sau incitările la violență. Orice mesaj care conține injurii, amenințări sau discurs de ură bazat pe rasă, etnie, religie, orientare sexuală sau alte caracteristici personale va fi șters. Mulțumim pentru înțelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare