Știri

Primim de la cititori

Nemulţumiri legate de activitatea unei firme de transport
Am primit la redacţie un mesaj de la Nicoleta Piele, o femeie care locuieşte în satul Teşila, aparţinând de comuna Valea Doftanei. Aceasta se declară profund nemulţumită de comportamentul angajaţilor unei firme de transport în comun din Câmpina, care asigură inclusiv cursele pentru Valea Doftanei. Redăm integral mesajul cititoarei noastre, iar dacă cei vizaţi sau alţi reprezentanţi ai societăţii respective îi pot răspunde acestei femei sunt aşteptaţi s-o facă.„Mă numesc Nicoleta Piele, locuiesc în Teşila şi am şi eu o nemulţumire: se numeşte AUTOGARA COM, transportator de persoane. În ziua de 18 decembrie 2009 am sunat la societatea amintită, deoarece transportatorul «portocaliu» schimbase cursele….după bunul său plac de sărbători, fără ca în staţii să fie afişat noul program sau ceva de genul acesta. Mi-a răspuns un angajat care era cam indispus… Cred că l-am… deranjat! Pe un ton impertinent mi-a spus că impiegatul nu este prin zonă şi nu mă poate ajuta. O vecină, după 10 minute, a reluat un apel, iar după 30 minute cei de la firma amintită au răspuns. Cerând explicaţii, i s-a râs în nas. Bătaie de joc! Ajungând la concluzia că făcând o reclamaţie nu ajung la nimic m-am gândit să cer personal părerea d-lui Cord Ovidiu. Poate prin intermediul dumneavoastră ne va răspunde şi nouă, cei de pe urma cărora îşi desfăşoară această afacere!”Reamintim că aşteptăm un punct de vedere al societăţii amintite. Se poate lesne verifica cine a fost de serviciu în ziua respectivă. Aşa că, dacă se doreşte, se poate da un răspuns!

3 Comentarii  

  1. As dori sa adaug ca societatea in cauza este pacalita pe fata chiar de angajati.Locuiesc in provincie,am rude in localitatea Brebu.Acum ceva timp existau afise: nu returnati biletul cond auto,deoarece survin pierderi.Ok.Atunci de ce pe trasee precum Brebu si Telega soferii iau contravaloarea calatoriei si nu taxeaza bilet,sau dau bilete refolosite.Rautate sau impertinenta?

  2. Sunt navetista de 10 ani pe ruta Brebu-Campina si retur si vreau sa aduc la cunostinta ca angajatii din firma AUTOGARA COM sunt prea ocupati cu pandirea soferilor decat sa analizeze transportul in comun care pe timp de vara este insuportabil, iar scumpirea biletelor-abonamentelor este foarte mare.
    D-NA VIORICA CORD! NU VA ESTE FRICA DE DUMNEZEU? CUM ESTE POSIBIL CA PE O DISTANTA DE 7KM SA EI 4RONI/BILET . DACA INMULTIM CU CATE LOCURI ARE UN AUTOBUZ(excludem persoanele in picioare)NE DA O SUMA IMENSA. MACAR DE AR FI SI SOFERII PLATITI CU 0.1% DIN VALOAREA BILETELOR. DAR ACESTI BANI II INCASEAZA NISTE INCULTI CARE NU STIU DECAT SA SPELE URECHILE PATRONILOR

  3. Ma numesc C.C,locuiesc in Bobolia,as dori sa stiu de ce controlorii de la Autogara stau precum popandaii la Fibec si Stadionul din Poiana iar pe trasee gen Brebu,Telega si Melicesti nu ajung cu controlul.Pe traseele Campina-Magureni si spre Provita opresc aproape zilnic autobuzele si fac controlul.Nu mai mentionez ca la ultima ninsoare din cauza zapezii o masina se rasturnase intre Magureni si Cocorastii Caplii,iar cursele de 5.15si 6.00din Magureni nu au ajuns la Autogara.Scuza este conditiile meteo,ok,prima cursa a ajuns la 8.15extra plina,inghesuiti precum cartofii la Autogara iar D-l Chitu Catalin patronul Autogarii habar n-are ca in statii nici nu exista programe cu orele autobuzelor.Inca un aspect,dau acceptul contestatarilor de mai sus,lumea din Bobolia sunase la Autogara sa vina o masina dupa calatori deoarece la Bobolia se putea circula…insa nu s-a dorit si deoarece primeau bobarnace cei de la informatii inchid telefoane in nas.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare