Vineri şi sâmbătă, în parcul de la Soldat, s-a desfăşurat o campanie de promovare a firmei de telefonie mobilă Orange. Pe un ecran gonflabil, în cadrul unui Pop Up Cinema, amatorii au putut viziona gratis două filme cunoscute, cu priză la marele public. În seara de 14 iunie, a fost proiectat Uimitorul Om-Paianjen / The Amazing Spider-Man (2012), iar pe 15 iunie, Eroi de sacrificiu 2 / The Expendables 2 (2012) cu Sylvester Stallone, Arnold Schwarzenegger, Bruce Willis, Chuck Norris si Dolph Lundgren. În prima zi, pe 14 iunie, a avut loc o activitate de voluntariat prin care mai mulţi tineri au desfăşurat o actiune de ecologizare şi îngrijire a spaţiului verde din vecinătatea Clubului Copiilor. Participanţii la acţiunea de voluntariat au avut locuri VIP la cinema, precum şi popcorn şi băuturi răcoritoare pe care să le savureze în timpul filmului. La mare căutare a fost balonul Orange cu aer cald, care se ridica la câţiva metri de la pământ, în nacela căruia erau primiţi câte două-trei persoane, în funcţie de gabarit şi dimensiuni. Ca o curiozitate, la coadă stăteau mai mulţi adulţi decât copii. În zona cinematografului în aer liber cei prezenti au putut testa cele mai noi tablete şi telefoane din oferta Orange. A.N.