S-a dublat suma plătită pentru întreţinerea rampei de la Băneşti
Până luna trecută, administraţia câmpineană plătea 20.185 lei lunar, reprezentând cota proporţională pentru paza şi întreţinerea rampei ecologice de la Băneşti. Deşi este totuşi vorba de mai bine de 200 milioane lei vechi, Compania Publică din Băneşti a făcut tot mai multe presiuni pentru mărirea sumei. Iniţial, cei de la Băneşti au cerut o sumă de peste 70.000 lei, dar în cele din urmă, după mai multe întâlniri între reprezentanţii Primăriei Câmpina şi cei ai Companiei Publice Băneşti, s-a ajuns la valoarea de 52.337 lei, adică peste jumătate de miliard lei vechi. Lunar!
În ce constau aceste cheltuieli? Este vorba despre plata salariilor a 11 angajaţi, a salariilor pentru contabil şi jurist, a utilităţilor (apă, telefon, energie electrică), deplasări, consumabile (papetărie şi articole de curăţenie), dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare, tratare ape uzate, echipament de lucru şi protecţie. Consiliul Local Câmpina a aprobat această suplimentare a sumei la solicitarea Companiei Publice Băneşti, actualul administrator al rampei. În cadrul şedinţei Consiliului Local s-a explicat faptul că au crescut toate cheltuielile pentru paza şi întreţinerea rampei şi că, oricum, Câmpina plătea mai puţin decât ar fi trebuit, Proiectul a fost votat în unanimitate, dar au existat şi unele discuţii, cele mai mari semne de întrebare fiind ridicate de viceprimarul Ion Dragomir şi consilierul Dragomir Enache.
Consilierul Enache Dragomir: “S-a întocmit o notă de constatare şi am încheiat o convenţie cu Consiliul Judeţean şi Consiliul Local Băneşti. Dar nu ne garantează nimeni că nu vom fi… plătitori pe termen lung. Nu e suficient să o păzim şi să o întreţinem. Trebuie făcut ceva mai mult. Zona reprezintă un adevărat pericol, vara e un dezastru acolo. Oamenii care au terenuri în apropiere sunt foarte nemulţumiţi din cauza mirosului şi pericolului de infestare”.
Viceprimarul Ion Dragomir: “Pe mine nu mă poate convinge nimeni că avem nevoie de contabil şi jurist cu jumătate de normă la o rampă închisă. Plus alte cheltuieli care se fac. Am plătit atâta vreme peste 200 de milioane de lei vechi pe lună, iar acum o să plătim mai mult pentru cine ştie câţi ani… Sunt de acord că e nevoie de analize la apă, de unele intervenţii din când în când, dar suma mi se pare, totuşi, foarte mare!”
În ce constau aceste cheltuieli? Este vorba despre plata salariilor a 11 angajaţi, a salariilor pentru contabil şi jurist, a utilităţilor (apă, telefon, energie electrică), deplasări, consumabile (papetărie şi articole de curăţenie), dezinsecţie, dezinfecţie, deratizare, tratare ape uzate, echipament de lucru şi protecţie. Consiliul Local Câmpina a aprobat această suplimentare a sumei la solicitarea Companiei Publice Băneşti, actualul administrator al rampei. În cadrul şedinţei Consiliului Local s-a explicat faptul că au crescut toate cheltuielile pentru paza şi întreţinerea rampei şi că, oricum, Câmpina plătea mai puţin decât ar fi trebuit, Proiectul a fost votat în unanimitate, dar au existat şi unele discuţii, cele mai mari semne de întrebare fiind ridicate de viceprimarul Ion Dragomir şi consilierul Dragomir Enache.
Consilierul Enache Dragomir: “S-a întocmit o notă de constatare şi am încheiat o convenţie cu Consiliul Judeţean şi Consiliul Local Băneşti. Dar nu ne garantează nimeni că nu vom fi… plătitori pe termen lung. Nu e suficient să o păzim şi să o întreţinem. Trebuie făcut ceva mai mult. Zona reprezintă un adevărat pericol, vara e un dezastru acolo. Oamenii care au terenuri în apropiere sunt foarte nemulţumiţi din cauza mirosului şi pericolului de infestare”.
Viceprimarul Ion Dragomir: “Pe mine nu mă poate convinge nimeni că avem nevoie de contabil şi jurist cu jumătate de normă la o rampă închisă. Plus alte cheltuieli care se fac. Am plătit atâta vreme peste 200 de milioane de lei vechi pe lună, iar acum o să plătim mai mult pentru cine ştie câţi ani… Sunt de acord că e nevoie de analize la apă, de unele intervenţii din când în când, dar suma mi se pare, totuşi, foarte mare!”