Știri

În viitorul apropiat, vom putea obţine paşapoartele în Câmpina

O nouă faptă bună a administraţiei Tiseanu, în ajun de alegeri: câmpinenii şi locuitorii comunelor învecinate nu vor mai bate drumul până la Ploieşti pentru obţinerea paşapoartelor, ci vor putea să solicite şi să primească documentele respective la Câmpina. Acest lucru va fi posibil, deoarece, recent, Consiliul Local a aprobat un proiect de hotărâre privind darea în administrarea Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Prahova a unui spaţiu situat în municipiul Câmpina, în vederea înfiinţării unui punct de lucru mobil pentru prelucrarea cererilor de paşapoarte electronice. Proiectul de hotărâre a fost iniţiat de primarul Horia Tiseanu, dar edilul cel cumsecade al oraşului nostru a recunoscut, în expunerea de motive, că promovarea actului normativ “se impune ca urmare a adresei Instituţiei Prefectului Judeţului Prahova – Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Prahova, prin care ni se comunică faptul că cei din conducerea Prefecturii intenţionează să înfiinţeze un punct de lucru mobil, pentru preluarea cererilor de paşapoarte electronice şi pentru eliberarea acestora, chiar la Câmpina.”
În adresa Instituţiei Prefectului, de la sfârşitul lunii ianuarie 2012, se precizează că în spaţiul special destinat “cererile pentru paşapoarte electronice se vor prelua, în fiecare zi de marţi, de către lucrători din cadrul Serviciului Paşapoarte Prahova, care vor asigura şi eliberarea paşapoartelor respective (se înţelege că tot într-o zi de marţi – n.red.). Spaţiul pentru desfăşurarea acestei activităţi trebuie să fie utilat cu două birouri, patru scaune şi aparat de aer condiţionat – necesar funcţionării aparaturii de preluare a cererilor. Totodată, sala de aşteptare pentru cetăţeni trebuie utilată cu pupitru pentru completarea cererilor.”
Spaţiul solicitat a fost găsit la parterul clădirii Direcţiei Economice (Calea Doftanei, nr.18), prin recompartimentarea holului de la intrare. Din desenul-releveu ataşat HCL iniţiat de primar, se înţelege că, lângă spaţiul afectat agentului de pază al instituţiei, se vor amenaja două camere pe post de birouri de lucru, restul holului preluând rolul unei săli de aşteptare. Probabil că urmează să fie puse la punct diferite detalii (programul de lucru, zona arondată acestui birou mobil de paşapoarte ş.a.), dar proiectul are avantaje incontestabile pentru localnici, care nu vor mai fi nevoiţi să facă drumuri, devoratoare de bani şi de timp, până în reşedinţa judeţului pentru obţinerea unor paşapoarte electronice. Cum alegerile vor avea loc la începutul lunii iunie (10 iunie, cel mai probabil), proiectului noului birou teritorial de paşapoarte va fi finalizat în următoarele săptămâni. Ce bine ar fi dacă alegerile (de orice fel), s-ar organiza în România în fiecare an…

Redacția Oglinda încurajează un schimb de idei liber și deschis. Cu toate acestea, vă rugăm să evitați limbajul vulgar, atacurile la persoană, amenințările sau incitările la violență. Orice mesaj care conține injurii, amenințări sau discurs de ură bazat pe rasă, etnie, religie, orientare sexuală sau alte caracteristici personale va fi șters. Mulțumim pentru înțelegere!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare