În jurul Poliţiei Comunitare a existat mai mereu o dispută generată de numărul mare al angajaţilor din acest serviciu. Pe de o parte, reprezentanţii Poliţiei Comunitare, dar şi cei ai Executivului, au susţinut că numărul agenţilor este prea mic şi nu poate acoperi întregul municipiu cu patrule care să acţioneze 24 de ore din 24. Pe de altă parte, unii consilieri locali, printre care ar fi de aminitit Gheorghe Tudor, fost primar şi viceprimar, dar şi alţii, au susţinut mereu că sunt prea mulţi agenţi comunitari şi nu se vede asta pe teren, fiecare parte având propriile argumente.
Această dispută a fost rezolvată de Guvernul României, prin Ordonanţa de Urgenţă 63/2010 referitoare la stabilirea normativelor de personal din administraţia publică locală. În urma apariţiei acestui act normativ, Prefectura a transmis către Primăria Câmpina o adresă prin care este comunicat numărul maxim de posturi admise pentru administraţia locală câmpineană: 236 în aparatul propriu al primarului, 37 la Poliţia Comunitară şi 6 la Biroul de Evidenţă Informatizată a Populaţiei. În aceşti indicatori nu intră Serviciul de Exploatare al Pieţei Centrale (24 de angajaţi), Casa Tineretului (18 angajaţi) şi Casa de Cultură (7 angajaţi), instituţii care au personalitate juridică distinctă. De asemenea, salariaţii de la creşă şi de la cabinetele medicale şcolare nu sunt afectaţi de prevederile acestei ordonanţe a Guvernului.
În prezent, în aparatul de specialitate al primarului există 199 de funcţionari publici, deci sub numărul stabilit prin ordonanţă. În aceste condiţii, salariaţii din Primăria Câmpina nu vor fi afectaţi de disponibilizări. În schimb, vor fi probleme la Poliţia Comunitară. Guvernul a stabilit că trebuie să rămână un poliţist la mia de locuitori, deci din cei 85 de angajaţi câţi există acum la Câmpina vor trebui să rămână 37 cu tot cu conducere.
Altfel de probleme la Evidenţa Populaţiei
Juriştii Primăriei Câmpina au discutat mult pe tema adresei sosite de la Prefectură în baza Ordonanţei Guvernului privind stabilirea normativelor de personal din administraţia publică locală. Cele mai serioase probleme de interpretare a OUG 63 par a fi la stabilirea normativului de personal pentru Biroul de Evidenţă Informatizată a Populaţiei. S-a stabilit un număr maxim de 6 angajaţi, ţinându-se cont doar de populaţia municipiului Câmpina, dar fără a se ţine seama şi de faptul că acest birou deserveşte şi comunele limitrofe. În aceste condiţii, juriştii Primăriei Câmpina au întocmit o adresă către Prefectură în care solicită luarea în discuţie a acestei situaţii şi reevaluarea numărului maxim de persoane care pot fi angajate la acest birou, ţinându-se cont şi de populaţia comunelor limitrofe.
Ce face Tiseanu ca trebuie sa isi dea afara pilele de la Politia Comunitara?
Gresit,pilele vor ramane,pacat ca vor pleca oameni care si-au facut treaba si raman indolentii.Asa conducere,asa subalterni!