Știri

Direcţia de Finanţe Publice a dat dreptate fostelor conduceri ale CPGC

Consiliul Local trebuia să răscumpere lucrări de 14,6 miliarde lei ale CPGC
Gheorghe Ecaterinescu, directorul Direcţiei Economice din Primăria Câmpina: “E un nonsens! O prostie!Vom ajunge în instanţă!”
Directorul Direcţiei Economice din cadrul Primăriei Câmpina, Gheorghe Ecaterinescu, i-a informat pe consilierii locali, la ultima şedinţă, asupra rezultatelor controlului Direcţiei de Finaţe Publice Prahova. Rezultate interesante, mai ales în privinţa fostei Companii Publice.“Ultimul control al Direcţiei de Finanţe a depistat unele nereguli. Eu susţin că este vorba de o neînţelegere totală, pentru că este vorba de TVA la lucrările de investiţii realizate de Compania Publică şi taxa de dezvoltare, aprobată în Consiliul Local. Practic, Direcţia de Finanţe consideră că trebuiau facturate aceste lucrări şi aceste taxe. Este o altă prostie, pentru că, cei de la Direcţia de Finanţe îmi calculează TVA la ceva ce eu nu am facturat, dar care, ei susţin că ar fi trebuit facturat! E un nonsens! O prostie! Vom ajunge în instanţă, probabil!” – a spus Gheorghe Ecaterinescu.Şi primarul Horia Tiseanu şi-a prezentat punctul de vedere faţă de această situaţie: “Cred că nu trebuie să acceptăm nici plata TVA şi nici majorările calculate de inspectorii Direcţiei de Finanţe. Oricum, din punctul meu de vedere, au fost lucrări pe care Compania Publică le-a executat fără să întrebe pe nimeni, nici din cadrul Primăriei Câmpina, nici din cadrul Consiliului Local”.Practic, este vorba de un diferend mai vechi, pe care directorii Companiei Publice – Liviu Şoldan, Carmen Radu şi Adrian Dascălu – l-au avut cu administraţia locală. De fiecare dată, CPGC solicita Primăriei şi Consiliului Local răscumpărarea lucrărilor efectuate de Companie pe domeniul public. De-a lungul ultimelor mandate, s-au găsit mereu tot felul de “chichiţe” şi “portiţe” prin care să nu se plătească aceşti bani către Compania Publică. Acum, inspectorii Direcţiei de Finanţe Publice Prahova nu fac altceva decât să dea dreptate foştilor directori ai CPGC în detrimentul administraţiei locale. Mai ales că este vorba de un total de 14,6 miliarde lei vechi, sumă reprezentând valoarea lucrărilor realizate de Compania Publică pe domeniul public şi nerăscumpărate. Ce s-ar fi întâmplat cu CPGC dacă ar fi beneficiat de aceste fonduri? Se mai ajungea la lichidarea ei, voluntară sau nu? De ce nu se încearcă şi găsirea unor răspunsuri la întrebarea de ce nu s-au achitat sumele stabilite de inspectorii Direcţiei de Finanţe către CPGC? Nu se dă astfel apă la moară celor care susţin că administraţia locală a lucrat cu bună ştiinţă la falimentarea Companiei Publice?Din păcate, la momentul prezentării acestei situaţii în plenul Consiliului Local, nimeni nu a avut nici un fel de reacţie. Nimeni nu a întrebat de ce? Chiar dacă ar fi fost tardiv – lichidarea Companiei fiind un proces în plină desfăşurare – dacă există cineva care a contribuit în mod intenţionat la această situaţie ar trebui să răspundă…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare