Criza financiară şi-a arătat colţii în anul 2009, iar pe măsură ce încep să apară primele date de bilanţ al anului trecut, se dezvăluie şi adevărata imagine a economiei, pe care guvernanţii încearcă în zadar s-o… cosmetizeze.Este şi cazul societăţii câmpinene Lemet, producător de mobilă important pe piaţa românească, precum şi proprietar al reţelei de magazine Lem’s. Potrivit unor statistici oficiale, în primele 11 luni ale anului 2009, Lemet a înregistrat o cifră de afaceri de 72,6 milioane lei, în scădere cu 22% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Firma câmpineană a demarat luna trecută construcţia unei noi hale industriale în suprafaţă de 2.500 mp, care urmează a fi gata în iulie 2010. Din punct de vedere al personalului, firma câmpineană a înregistrat în anul 2009 o fluctuaţie de 5,6%, care este considerată ca una normală în orice condiţii economice, cu atât mai mult în cele speciale din ultima vreme.Reţeaua de magazine Lem’s este compusă din 78 de unităţi comerciale, în cursul anului trecut deschizându-se o serie de magazine noi, dar şi închizându-se câteva, din diverse motive. Mai trebuie adăugat că toate magazinele funcţionează în sistem de franciză.